تردمیل
تعمیر تردمیل

آشنایی با نحوه کار تردمیل و انواع ان

شناخت با طرز کار تردمیل و گونه های ان
تردمیل یک وسیله ورزشی است که به نامهای دو برقی , دو درجا یا این که دو اثبات نیز آوازه یافته‌است , وسیله‌ای است که قابلیت دویدن را در فضای بسته مهیا می کند .

تردمیل چیست و انواع ان

ساختار : تردمیل – امکانات ورزشی[ویرایش]

دستگاه تردمیل که اکثراً موتوردار است , مشتمل بر تسمه پهنی است که با چرخش دور غلطکها بر روی کاغذ اساسی قابلیت رویه رفتن و دویدن با سرعت‌های موردنظر را ساخت می کند . تردمیل در راستی حالت انجام دو و میدانی , مامان ورزشها , را در منزل و فضاهای بسته مهیا می کند . تعمیر کولر گازی مشهد

تردمیل میتواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی , حرفه‌ای و خانگی به کارگیری گردد . توان موتور , کمترین و بیشترین سرعت , مقطع کارکرد , شیب برقی و دستی و حداکثر وزن قابل تحمل حالت و مدل تردمیل را گزینش می کند .

عمده تردمیل‌ها دارنده سیستم نمایشگر دیجیتالی میباشند که ضربان قلب , فاصله , کالری , سرعت و دوره را سناریو می دهد .

آزمایش ورزش تردمیل پیشرفته‌ای است که طبق برنامه‌های رقم خورده ورزش می دهد و با الکتروکاردیوگراف کامپیوتری حالت تندرست قلب و عروق را بازنگری می کند .

تردمیل

تردمیل در طولانی تر باشگاه‌های ورزشی , که در کنار بقیه گونه های دستگاه‌های ورزشی میباشد . تردمیل یک تسمه داراست که چرخش آن منجر به تکان درآمدن کاغذ این دستگاه می شود . بنابراین , شما می توانید روی آن رویه بروید یا این که چه بسا بدوید . تردمیل یکی‌از شایسته ترین و لبریز کاربردترین وسایل ورزشی برای کاهش وزن میباشد .

نحوه کار تردمیل ها و موتور ان

تردمیل چه گونه کار می‌کند[ویرایش] تعمیر آبگرمکن خانی آباد نو جنوب تهران

تردمیل شاید موتور داشته یا این که نداشته باشند . در حالتی‌که مدل فارغ از موتور را گزینش کرده باشید , در واقع , نیروی وزن و فشار پاهای شما است که منجر به تکان درآوردن کاغذ تردمیل می شود . این مدل تردمیل , دستگاهی سبک است و در حالتی‌که هزینه مختصری برای خرید این دستگاه در لحاظ گرفته باشید , می توانید همین مدل را برای ورزش در خانه خودتان گزینش نمایید . البته مدل موتوردار تردمیل , تکنولوژی توسعه یافته تری داراست و موتوری که در آن کار گذارده شده است به یاری عضله ها شما می آید و بنابراین , حالت گوناگونی برای دویدن یا این که رویه رفتن برای شما به‌وجود میاورد .

تردمیل

درین دستگاه , موتور تردمیل است که منجر چرخش تسمه و تکان کاغذ تردمیل می شود . شما می توانید سرعت آن را به طور شیب دار تهیه و تنظیم نمایید و حالتی را به‌وجود آورید مانند این‌که دارید در یک مسیر سربالایی رویه می روید یا این که می دوید . این تردمیل‌ها معمولاً یک صفحه نمایش کامپیوتری دارا‌هستند که با سیم‌های مخصوصی به تن وصل میشوند و می توانند ضربان قلب را نشان دهند تا ورزش‌کار متوجه شود که آیا شدت حرکت‌هایش روی تردمیل کافی است و موجب کاهش وزنش می شود یا این که خیر . در حالتی‌که به کاغذ صفحه نمایش این تردمیل‌ها نگاه نمایید , برنامه‌های از پیش گزینش شده‌ای را خواهید یافت که به یاری آن ها می توانید الگوی رویه رفتن یا این که دویدن خودتان را روی تردمیل تهیه و تنظیم نمایید .

 

استفاده از تردمیل و هدف افراد از استفاده  ان


سرویس و تعمیر آبگرمکن خیابان ولیعصر تهران

انگیزه طولانی تر کسانی که تردمیل تهیه و تنظیم می کنند معمولاً یکی‌از مورد ها ذیل است :

تردمیل

تندستی و نشاط جسمی و روحی

تناسب اندام

کاهش وزن

تردمیل منحصر فضانوردان پایانه فضایی – یکی‌از فضانوردان با این تردمیل در مسابقه دو ماراتن کمپانی کرد و همزمان با دونده‌های دیگر دوید .

به کارگیری درست از تردمیل[ویرایش]

کار با تردمیل نیز منجر سوختن چربی و نیز ساختن عضله می شود . می‌توان با برنامه‌های تمرینی متنوع و منظم ۳ ماهه روی تردمیل تمرین کرد و خسته نشد و با عضله سازی ازتناسب اندام خیر بهره‌مند شد . کار کردن صحیح و منظم با تردمیل منجر :

تقویت عضله ها باطن و بیرون ران و باسن

کاهش وزن

بدنسازی وتناسب اندام

بالا بردن انرژی تن

بهبود عمل ورزشی

بهبود مقاومت تن وقدرت قلب وعروق

مراقبت وزن ایدئال تن

اصلاح برنامه خواب و کاهش استرس

و در سود منجر شادابی و تندرست جسمی و همینطور روحی و دیوانه خواهد شد .

برخی از حصوصیات و ویژگی های تردمیل

ویژگی‌های یک تردمیل مناسب[ویرایش]

توان موتور : خوب تر است که توان موتور continuous power از ۱٫۵ اسب بخار کمتر نباشد . تردمیل بایستی موتوری آهسته , قابل انعطاف و سکوت داشته باشد که توان آن حد اقل به ۱٫۵ اسب بخار رسد . در حالتی‌که از دستگاه اضافه برای دویدن تا پیاده‌روی به کارگیری می شود , یا این که این‌که وزن یکی‌از استفاده‌کننده‌های طولانی تر از ۱۲۰ کیلو باشد بایستی تردمیل این قابلیت راداشته باشد که توان آن را بتوان تا ۲ یا این که ۳ اسب بخار هم بالا پیروزی .

پهنا تسمه : در حالتی‌که گرانقدر اندام میباشید خوب تر است از تسمه‌های پهنتر به کارگیری نمایید , عمده تردمیل‌ها با پهنا تسمه ۴۰ سانتیمتر به بالا میباشند . هر چه تسمه عریض خیس باشد دویدن آسوده خیس میباشد . تسمهٔ آن بایستی حتماً دولا و دستکم ۳۵ سانتیمتر پهنا و ۱۰۰ سانتیمتر ارتفاع داشته باشد . بایستی به صورتی باشد که یک قدم بی آلایش را جواب گو باشد و در حالتی‌که گام‌های شما به‌طور معمول بلندتر میباشند , چه خوب تر که‌این اندازه‌ها هم طولانی تر باشد تسمه نقاله تردمیل بایستی در نصیب زیرین که در تماس با تخته تردمیل است دارنده لایه‌های پارچه‌ای ملازم با تارهای کربن باشد تا از ساخت الکتریسیته بومی در هنگام کار تردمیل خودداری شود این الکتریسیته بومی منجر تخلیه بارهای قوی‌الکتریکی به مدارات الکترونیکی تردمیل می شود و اغلب مانیتور جراحت خواهد مشاهده کرد .

چهارچوب و فرم دستگاه : نیز میتواند از استیل و نیز از آلومینیوم ساخته شود . استیل سنگین وزن خیس و سفت خیس است البته شاید در طولانی مقطع زنگ بزند . آلومینیوم سبک‌تر است البته زنگ نمی‌زند .

نوار کاغذ : بایستی به صورتی باشد که رویه رفتن بر روی آن سهل بوده و ضربهٔ پای شمار ا هم بتواند به خیر جذب نماید

نمایشگر تردمیل : بایستی واحد سنجش سرعت , شیب , عصر و فاصله طی شده بوسیله استفاده کننده را نشان بدهد که ولی در برخی از مدل‌ها ضربان قلب و واحد سنجش کالری مصرفی هم سناریو داده می شود . همینطور صفحهٔ نمایشگر آن ها می‌بایست بلندمرتبه بوده که تلاوت سرعت , شیب , عصر و فاصله را برایتان آسان‌تر نماید .

راهنمای گزینش شایسته ترین دستگاه تردمیل

برای گزینش یک دستگاه تردمیل دقت داشته باشید دستگاهی خریداری نمایید که مصرف برق پائین و دارا بودن موتور ACدارا بودن تسمه تعدادی لایه و ضربه گیرهای استاندارد باشد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!