اجاره جرثقیل,  حمل نخاله و حمل مصالح,  مصالح ساختمانی

انواع دستگاه‌های بالابر جهت حمل مصالح ساختمانی و آشنایی با انواع جرثقیل

برای راحتی در کار می بایست از خودرو آلات و ابزاری که در پیاده سازی درست و اصولی آجرچینی ما‌را کمک می نماید , به کار گیری کنیم . در شرایطی‌که کارمان روی زمین است می توانیم از وسایلی مثل فرغون و استانبولی برای حمل مصالح استعمال نماییم .

دستگاه های حمل مصالح

برای ارتفاع‌های کوتاه هم میتوانیم از زنبه استعمال کنیم . جهت حمل مصالح در ارتفاع‌های بلند و مکان‌های مرتفع هم می توانیم از اشکال جرثقیل‌ها استفاده کنیم . جرثقیل‌های ثابت  و دکل‌های آنها مصالح رامی توانند به صورت افقی و عمودی تا شعاع معینی حمل نمایند که در زیر تصویر آن آمده است .

گروهی از جرثقیل‌ها نیز به‌صورت متحرک می‌باشند که در پایین میتوانید مشاهده نمائید .

نوعی دیگر از جرثقیل‌ها نیز به‌صورت زنجیری و لاستیکی می باشند که متحرک می باشند و در پایین می توانید تصاویری از آن را ببینید .

انواعی دیگر از جرثقیل‌ها نیز وجود دارا هستند که در تحت می توانید اطلاعاتی در رابطه آن ها به دست آورید :

جرثقیل دستی

جرثقیل دستی معمولاً اثبات می باشد و برای برداشتن و حمل توشه با ظرفیت‌های کم مطلوب است و از یک بوم که دارنده اسکلت فلزی است و بخش اهرمی که از یکسری چرخ دنده به‌وجود آمده تشکیل میشود و به وسیله سیم بکسل و سیم توده کن توشه را منتقل می کند . در صورت پایین یک مثال از آن را می توانید مشاهده کنید . یدک کش خودرو تهران | خودرو بر (خودروبر) نیسان یدک کش | جرثقیل حمل خودرو

قرقره معمولی دستی

قرقره‌های متحرک و قرقره‌های مرکب جزئی از قرقره‌های دستی محسوب میشوند . طریق بستن قرقره به چوب در تصویر تحت آمده است .

جرثقیل‌های مکانیکی با کفه

این مدل از جرثقیل‌ها غالباً متحرک می باشند و از چرخ‌های زنجیری و لاستیکی برخوردارند . موتور نیروی محرک این گونه جرثقیل است که سوخت آن بوسیله بنزین و یا این که گازوئیل است . بوم آنها از قطعات متعدد تشکیل‌شده و از کفه‌های متنوع با اندازه‌های مایحتاج برخوردار میباشند .

گونه های بزرگ آنها از دو موتور درست شده شده‌است که برای آماده نمودن قدرت‌های بیشتر به کارگیری می گردد .

اژگونی کمپرسی حمل مصالح درگناوه باعث به مرگ راننده شد

گناوه – ایرنا – مدیر جمعیت هلال احمر گناوه اظهار کرد : بر اثر واژگون شدن یک دستگاه کمپرسی حمل مصالح سنگ در گردنه کوههای روستای گماران این شهرستان راننده آن دارفانی را وداع گفت . یدک کش خودرو تهران | خودرو بر (خودروبر) نیسان یدک کش | جرثقیل حمل خودرو

واژگونی کمپرسی حمل مصالح درگناوه باعث به مرگ راننده شد

عبدالعلی صیادی شنبه در اذعان کرد وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود : به‌دنبال اطلاع اورژانس ۱۱۵ بدین جمعیت , نجات گران و امدادگران به همراه ماموران پایانه حریق آدرس در محل رخداد حاضر و جسد راننده را که در کمپرسی گیر کرده بود رهاسازی شد .
او اظهار‌کرد : جسد راننده که اهل گناوه بود بعداز رهاسازی به یخچال درمان گاه شهر انتقال داده شد . خدمات جرثقیل

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!