حمل نخاله و حمل مصالح

توضیح چرایی توقیف خودروی حمل نخاله ساختمانی در سطح شهر ها

خودروی حمل نخاله ساختمانی بجهت تخلیه در مکان غیر مجاز به وسیله کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان دامغان متوقف شد

خودروی حمل نخاله

به نقل از رابطه ها همگانی حفاظت محیط زیست استان سمنان , در بازدیدهای همیشگی کارشناسان محیط زیست شهرستان دامغان از مرکزها غیرمجاز تخلیه نخاله های ساختمانی در‌این شهرستان و با دقت به آلرژی مردمان این حیطه به زمینه , دیروز بعد از اطلاع از تخلیه نخاله ساختمانی در مرکز ها غیر مجاز , کامیون حمل کننده فورا توقیف و به امر دادستان , وفق ماده ۲۰ ضابطه رئیس پسماند به محل پارکینگ سازمان محیط زیست دامغان منتقل شد .

گفتنی است بر طبق مصوبات کمیته پسماند شهرستان دامغان حمل هرگونه نخاله های ساختمانی در نزدیکی محدوده شهری ممنوع و با متخلفین بعداز توقیف ماشین برخورد رسمی می شود .

همینطور محل تخلیه نخاله های ساختمانی در شهرستان دامغان در جنوب شهر جنب کشتارگاه دام شهرداری معرفی شده است که شهروندان مجاز به تخلیه درآن محل میباشند .

فاز اول عملیات سنگ‌برداری , خاکبرداری و حمل نخاله حاصله به گردنه زینل پروژه زیر‌گذر ( تونل ) شهید سعی

اداره عمران شهرداری اصفهان

« شرایط مناقصه »

اداره عمران شهرداری اصفهان در حیث داراست فاز اولیه عملیات سنگ‌برداری , خاکبرداری و حمل نخاله حاصله به گردنه زینل پروژه زیر‌گذر ( تونل ) شهید سعی در محدوده حوزه‌ ۶ شهرداری اصفهان را از روش مناقصه همگانی به پیمانکار دارای شرایط واگذار کند . جمع آوری نخاله ها و ضایعات ساختمانی

بند یک – موضوع مناقصه :

عملیات شامل سنگبرداری , خاکبرداری , لجن‌برداری , نخاله برداری , با هر وسیله مکانیکی وهیدرولیکی در هر عمق و حمل نخاله حاصله ( خاکها , سنگها‌ , نخاله‌ها و . . . ) به گردنه زینل با مقادیر تقریبی ذکر شده در برگ پیشنهاد قیمت .

بند دو – اسناد و مدارک :

الف – قرارداد ب – دین طومار مالی شهرداری ج – حالت همگانی قسم ( نشریه ۴۳۱۱ ) ( به جز ماده ۳۶ ) د – برنامه وقتی کلی هـ – مقادیر کار و – خصوصیات فنی ( خصوصیات فنی همگانی , ویژگی ها فنی محرمانه ) , ز – دستورالعمل‌ها و استانداردهای فنی ی – نقشه‌ها و دفترچه برآورد .

بند سه – بها پیشنهادی و روش پرداخت صورت شرایط ها :

مبلغ کل پیشنهادی می بایست مطابق با برگ پیشنهاد قیمت به طور ریال ناخالص اعلام گردد . گویا است ملاک فعالیت در گزینش پیمانکار مبلغ کل پیشنهادی اعلام شده و ملاک محاسبه صورت وضعیت ها مبلغ جزء پیشنهادی پیمانکار خواهد بود .

تبصره۱ : پرداخت تمامی کسور رسمی ( بیمه , مالیات , عارضه ها و . . . . ) به عهده پیمانکار است .

تبصره۲ : صورت حالت طبق صورتجلسات عملیات اجرایی مبنی بر برداشت نقشه برداری و بعد از تایید نمایندگان ۱ – پیمانکار ۲ – اداره عمران ۳ – دستگاه آنالیز ( یا این که نماینده شهرداری حیطه تحت عنوان ناظر مقیم ) وپس از تایید حوزه معاونت عمرانی قابل محاسبه و پرداخت خواهد شد .

تبصره۳ : نحوه پرداخت :

الف : ۵۰ % ( پنجاه درصد ) به طور انتقاد که ۲۵ % ( بیست و پنج درصد ) آن طی دو ماه اجرای عملیات پرداخت خواهد شد و ۲۵ % ( بیست و پنج درصد ) الباقی تا تاریخ ۳۱/۳/۹۱ پرداخت خواهد شد . نخاله‌هاي ساختماني بازيافت مي‌شوند

ب : ۵۰ % ( پنجاه درصد ) به طور واگذاری ملک خواهد بود .

( گویا است راجع به واگذاری ملک پیمانکار مکلف به کمپانی در مزایدات اداره با دستکم ارزش مبنا کارشناسی می‌باشد . )

تبصره۴ : هیچگونه تعدیل و مابه التفاوتی به بها ها وابستگی نمی گیرد .

بند چهار – دوران اجرای کار :

بازه عهدوپیمان دو ماه است . این زمان تابع تغییرات مسئله ماده ۳۰ موقعیت همگانی قسم است .

تبصره۵ : در‌صورتی‌که که بنابه تشخیص صاحبکار قرارداد نیاز به تمدید داشته باشد به طور کتبی به پیمانکار بیان خواهد شد .

بند پنج – اختیارات کارفرما :

۵ – ۱ – هرگاه پیمانکار در اجرای مفاد قرارداد سهل وآسان انگاری یا این که کوتاهی کند , یا این که یک کدام از مورد ها و تعهدات پیمانکار در بند ۶ را انجام ندهد و یا این که سازه به تشخیص کارفرما پیمانکار بضاعت و توان انجام کار را در مقطع رقم خورده نداشته باشد کارفرما میتواند قرارداد را باطل یا این که پیمانکار دیگری را دعوت به اجرای عملیات نموده و مخارج انجام یافته را به بیشتر ۱۵ % هزینه بالاسری از اکانت پیمانکار کسر کند .

۵ – ۲ – همگی احجام خاکی و سنگی ( خاکبرداری و پی‌کنی ) در ردیف‌های مربوطه به عنوان خاکبرداری یا سنگ‌برداری پرداخت خواهد شد و هیچگونه پرداخت جداگانه‌ای به عنوان پی‌کنی مراد نخواهد شوید .

۵ – ۳ – ملاک پرداخت و تفکیک سنگ و خاک , صورتجلسه طبقه بندی خاک است که پس ازابلاغ از سمت حوزه معاونت عمرانی در محاسبات صورت‌وضعیت پیمانکار اعمال می گردد .

۵ – ۴ – با توجه به این‌که در صورت مواجه گردیدن با آبهای زیرزمینی و تحت‌الارضی تخلیه آب بوسیله کارفرما انجام می گیرد لذا پرداختی تحت عنوان لجن‌برداری به پیمانکار انجام نخواهد شد .

۵ – ۵ – هزینه تولید و اجرای هر دسته راه و روش دسترسی جهت عبور و مرور خودرو آلات سنگین وزن به عهده پیمانکار خواهد بود .

۵ – ۶ – به ازای هر روز تاخیر غیر مجاز مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۱۰۰ ریال ( یکصد میلیون ریال ) تحت عنوان جریمه ازحساب پیمانکار کسر خواهد شد . ضمناً تشخیص تاخیر غیر مجاز و بازه آن به عهده واحد اجرا و محاسبه اداره میباشد .

۵ – ۷ – پولی بابت مابه‌تفاوت سوخت پرداخت نمیگردد .

بند شش – تعهدات پیمانکار :

۶ – ۱ – پیمانکار موظف است انجام عملیات اجرائی را مبتنی بر نقشه و ویژگی ها اجرایی و زیر نظر سرپرست کارگاه فارغ از وقفه به انجام برساند . در شرایطی‌که عملیات اجرایی انجام یافته مورد تائید کارگاه ودستگاه چک قرار نگیرد پیمانکار مکلف است در اسرع وقت نسبت به رفع عیب اقدام کند و مسئولیت ضرر ناشی از قصور پیمانکار به عهده او خواهد بود .

۶ – ۲ – پیمانکار دارای مسئولیت است دستکم تجهیزات به شرح ذیل جهت اجرای عملیات به کار گیرد :

الف : بیل پیکور ( چکش هیدرولیکی ) : هشت دستگاه

ب : بلدوزر باقدرت مکفی : دو دستگاه

ج : بیل مکانیکی با حجم و توان مکفی : چهار دستگاه

د : لودر با حجم و توان مکفی : یک دستگاه

هـ : بارگیری و تخلیه روزانه دست کم ۶۰۰تن نخاله حاصل از عملیات سنگبرداری و خاکبرداری از محل پروژه به محل گردنه زینل .

۶ – ۳ – خاکبرداری می بایست تا کد روی بستر انجام یافته و به تائید نماینده اداره ( سرپرست کارگاه ) رسد .

۶ – ۴ – پیمانکار وفادار به بکارگیری اکیپ حمل نخاله

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!