لوله بازکنی

راهنمای آموزشی تصویری عیب یابی توالت فرنگی و تعمیرات توالت به روش درست

تعمیرات توالت فرنگی حاد به چند علت انجام میگیرد . اعم از عوارض بیشتر که سبب فساد در دستشویی خارجی می شود بروز مشکلاتی در گرفتگی لوله ی توالت خارجی و یا این که خرابی سیفون توالت هست .

عیب یابی توالت فرنگی و تعمیر آن

خرابی سیفون سبب ساز دور از هم شدن بوهای نامطبوع در اطراف می شود و گرفتگی دستشویی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . در‌این قسمت به رفع این مشکلات و طریق ی تعمیر دستشویی خارجی حاد میپردازیم . لوله بازکنی راس تهران , لوله بازکنی شرق تهران چاه بازکنی و لایروبی چاه ابن سینا اصفهان

عیب یابی توالت فرنگی

دلایل خرابی سیفون و تعمیر آن :

اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون دستشویی خارجی به خیر و خوبی کار نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , خرابی پرکن و یا این که فلوتر خارجی , حاد بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم سرویس بهداشتی خارجی و تهیه و تنظیم نبودن پیچ ها هست . لوله بازکن , لوله بازکنی , لوله بازکنی غرب تهران

در حالتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه روش پیدا کرد علت بخش اعظم ی آن کم بودن آب موجود در سیفون یا این که نصب اشتباه سرویس بهداشتی خارجی می‌باشد .

اعم از دیگر مشکلاتی که باعث پیدایش انواع در سیستم دستشویی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که در‌این‌صورت‌ خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک میباشد . بلند بودن طول زنجیر هم منجر تولید این نقص‌ خواهدشد . لوله بازکنی جنوب تهران , لوله بازکنی شمال تهران

در‌حالتی که آب مو جود در سرویس بهداشتی پر سرعت تخلیه نمی‌شود می‌تواند گونه های از شترگلو باشد . بستن زانوی طولانی تر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب منجر پیدایش این اختلال خواهد شد .

رفع گرفتگی دستشویی خارجی :

از دیگر عواملی که سبب می شود گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی می‌باشد . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی دستشویی سبب ساز پیدایش این خلل خواهد شد . گرفتگی دستشویی خارجی عوارض متفاوتی دارااست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی توالت موجود است . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استفاده از فنر لوله بازکنی می توان سختی ها را از منش آب فاضلاب خارج کشید . استعمال از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد دارااست . لوله بازکنی سیزده آبان شبانه روزی

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استفاده می نمایند .

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که دستشویی گرفته شده را باز می نماید .

برای گرفتگی های خفیف خودتان می‌توانید دست بکار گردید . البته در شرایطی‌که گرفتگی سرویس بهداشتی شدید بود و خودتان نتوانستید از پس آن برآیید از ریختن اسید فراوان در لوله اجتناب نمایید و با یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید .

کمپانی لوله بازکنیسپهر خدمت با مجهزترین امکانات و نیروهای چابکدست مهیا ی سرویس رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می‌باشد .
درواقع سیستم دو دوران مهم‌ترین تفاوتش با سیستم تک زمان تعداد دکمه های تخلیه تانک آب برای شستشوی دستشویی گونه خارجی است و هر زمان دکمه کوچک خیس را بفشارید آب کمتر و هر زمان دکمه بزرگتر را بفشارید آب بیشتری آزاد می شود و درصورتی که هر دو کلید را با نیز بفشارید در دو زمان گوناگون و پیوسته به نیز درگیر شستشوی درون خدمت خارجی می شود که به دنبال روش تعمیر آن را برایتان بازگو می‌کنیم .

توالتهای خارجی هایی که دارنده پمپ دو روزگار می باشند در صورت پیدایش مشکلات و فساد بعداز باز کردن و مشاهده قطعات آن میتوانیم به روش تعمیر و یا این که حل ایراد احتمالی پی ببریم . گذشته از این‌که دست به کار شویم بایستی ابتدا از سیستم داخلی آن با خبر شویم و در جهت حل نقص‌ مبادرت کنیم . در‌حالتی که از قطعات سر در نیاوریم شاید اختلال را دو چندان کنیم .

درین مقاله به یادگرفتن چهره‌ای و گام به گام طرز تعمیر سیستم فلوتر توالت دو دوران میپردازیم . ابتدا به تعریف سطحی و اجمالی دو مقوله تک دوران و دو زمان و همینطور معرفی فلوتر توالت میپردازیم و آن‌گاه کلیه قطعات آن را شرح میدهیم . در صورت پیدایش هرگونه سوال می‌توانید با شماره تماس ما رابطه برقرار فرمائید .

سیستم دو زمانه توالت مدل فرنگی چیست ؟

به طوری میتوانید تخلیه آب تانک خارجی را انجام دهید که دو ضمانت کننده دکمه ای در اختیار داشته باشد . دکمه کوچک آب کمتری را برای شما بیرون می‌نماید و دکمه بزرگ میزان آب بیشتری را رها سازی می نماید . مخترعین و مهندسین ارشد عالم و کشور ایران برآن شدن تا با ساخت خلاقیت در طرز پمپاژ و تخلیه سرویس بهداشتی ابتکار داشته باشند تا مردمان از وسایل کاربردی تری به کار گیری کنند . درصورتی که از دو دکمه این سیستم یعنی سرویس بهداشتی دو روزگار به طور هم زمان به کار گیری فرمائید , به نوعی از فلاش تانک استفاده می شود که تنها بر روی سرویس های فرنگی اثبات سرامیکی نصب می شود و در دو زمان پیوسته و دو دفعه به فاصله یک سری ثانیه آغاز به تخلیه تانک آب در جهت شستشوی توالت فرنگ انجام می‌دهد . تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی در بهارشیراز مرکز تهران شبانه روزی

عیب یابی توالت فرنگی

مزایا و معایب سیستم دو زمانه توالت های فرنگی

از مزایای این سیستم نسبت به تک دوران می شود به سرعت فراتر تخلیه فضولات و همینطور میزان صدای کمتر و فساد کمتر توالت اشاره نمود البته درمورد معایب می شود به پیچیدگی تعمیر آن نسبت به نوع تک زمان پی موفقیت و همینطور بها آن برای داشتن تجهیزات فوق کمی بیشتر از دیگر تولیدات جانور در بازار است .

فلوتر چیست ؟

یکی قطعات سیستم دوزمانه دستشویی مدل فرنگی که وظیفه انتقال آب و تخلیه تانک ذخیره آب دستشویی سیستم خارجی را بر عهده داراست . فلوتر ها در بازار از کالا های اهل ایران , چینی و اروپایی میباشند که در گزینش مارک و خرید این فرآورده نیازمند اعتنا دوچندان هستیم چرا‌که اجناس بی اصالت و بی کیفیت را شاید به جای کیفیت کارامد به ما بدهند و هزینه ما بعداز یک سری هفته از در بین برود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!