Categories: لوله بازکنی

راهنمای آموزشی تصویری عیب یابی توالت فرنگی و تعمیرات توالت به روش درست

تعمیرات توالت فرنگی حاد به چند علت انجام میگیرد . اعم از عوارض بیشتر که سبب فساد در دستشویی خارجی می شود بروز مشکلاتی در گرفتگی لوله ی توالت خارجی و یا این که خرابی سیفون توالت هست .

عیب یابی توالت فرنگی و تعمیر آن

خرابی سیفون سبب ساز دور از هم شدن بوهای نامطبوع در اطراف می شود و گرفتگی دستشویی هم موجب بالا زدن آب سرویس بهداشتی خواهد شد . در‌این قسمت به رفع این مشکلات و طریق ی تعمیر دستشویی خارجی حاد میپردازیم . لوله بازکنی راس تهران , لوله بازکنی شرق تهران چاه بازکنی و لایروبی چاه ابن سینا اصفهان

دلایل خرابی سیفون و تعمیر آن :

اعم از دلایلی که سبب می شود سیفون دستشویی خارجی به خیر و خوبی کار نکند کم بودن حجم آب تانک خارجی , خرابی پرکن و یا این که فلوتر خارجی , حاد بودن پمپ تخلیه , فساد سیستم سرویس بهداشتی خارجی و تهیه و تنظیم نبودن پیچ ها هست . لوله بازکن , لوله بازکنی , لوله بازکنی غرب تهران

در حالتی‌که بوی نامطبوع فاضلاب به باطن خانه روش پیدا کرد علت بخش اعظم ی آن کم بودن آب موجود در سیفون یا این که نصب اشتباه سرویس بهداشتی خارجی می‌باشد .

اعم از دیگر مشکلاتی که باعث پیدایش انواع در سیستم دستشویی خارجی می شود تخلیه نشدن آب است که در‌این‌صورت‌ خلل از پیچ ها یا این که گیر کردن بدنه ی اهرم در تانک میباشد . بلند بودن طول زنجیر هم منجر تولید این نقص‌ خواهدشد . لوله بازکنی جنوب تهران , لوله بازکنی شمال تهران

در‌حالتی که آب مو جود در سرویس بهداشتی پر سرعت تخلیه نمی‌شود می‌تواند گونه های از شترگلو باشد . بستن زانوی طولانی تر در شترگلو و یا این که نبودن ونت کم آب منجر پیدایش این اختلال خواهد شد .

رفع گرفتگی دستشویی خارجی :

از دیگر عواملی که سبب می شود گرفتگی سرویس بهداشتی خارجی می‌باشد . گیر کردن شی فرنگی داخل لوله ی دستشویی سبب ساز پیدایش این خلل خواهد شد . گرفتگی دستشویی خارجی عوارض متفاوتی دارااست که بسته به آن روش های مختلفی برای رفع گرفتگی توالت موجود است . در صورت گیر کردن شی فرنگی با استفاده از فنر لوله بازکنی می توان سختی ها را از منش آب فاضلاب خارج کشید . استعمال از دستگاه تراکم هوا و فنر فولادی یا این که فنر لوله بازکن برقی برای رفتگی های شدید کاربرد دارااست . لوله بازکنی سیزده آبان شبانه روزی

برای لایروبی دیوارها از فنر فولادی استفاده می نمایند .

دستگاه تراکم هوا با فشار هوا و آب , لوله یا این که دستشویی گرفته شده را باز می نماید .

برای گرفتگی های خفیف خودتان می‌توانید دست بکار گردید . البته در شرایطی‌که گرفتگی سرویس بهداشتی شدید بود و خودتان نتوانستید از پس آن برآیید از ریختن اسید فراوان در لوله اجتناب نمایید و با یک کمپانی تخلیه چاه تماس حاصل نمایید .

کمپانی لوله بازکنیسپهر خدمت با مجهزترین امکانات و نیروهای چابکدست مهیا ی سرویس رسانی به شما شهروندان عزیز در تهران و حومه می‌باشد .
درواقع سیستم دو دوران مهم‌ترین تفاوتش با سیستم تک زمان تعداد دکمه های تخلیه تانک آب برای شستشوی دستشویی گونه خارجی است و هر زمان دکمه کوچک خیس را بفشارید آب کمتر و هر زمان دکمه بزرگتر را بفشارید آب بیشتری آزاد می شود و درصورتی که هر دو کلید را با نیز بفشارید در دو زمان گوناگون و پیوسته به نیز درگیر شستشوی درون خدمت خارجی می شود که به دنبال روش تعمیر آن را برایتان بازگو می‌کنیم .

توالتهای خارجی هایی که دارنده پمپ دو روزگار می باشند در صورت پیدایش مشکلات و فساد بعداز باز کردن و مشاهده قطعات آن میتوانیم به روش تعمیر و یا این که حل ایراد احتمالی پی ببریم . گذشته از این‌که دست به کار شویم بایستی ابتدا از سیستم داخلی آن با خبر شویم و در جهت حل نقص‌ مبادرت کنیم . در‌حالتی که از قطعات سر در نیاوریم شاید اختلال را دو چندان کنیم .

درین مقاله به یادگرفتن چهره‌ای و گام به گام طرز تعمیر سیستم فلوتر توالت دو دوران میپردازیم . ابتدا به تعریف سطحی و اجمالی دو مقوله تک دوران و دو زمان و همینطور معرفی فلوتر توالت میپردازیم و آن‌گاه کلیه قطعات آن را شرح میدهیم . در صورت پیدایش هرگونه سوال می‌توانید با شماره تماس ما رابطه برقرار فرمائید .

سیستم دو زمانه توالت مدل فرنگی چیست ؟

به طوری میتوانید تخلیه آب تانک خارجی را انجام دهید که دو ضمانت کننده دکمه ای در اختیار داشته باشد . دکمه کوچک آب کمتری را برای شما بیرون می‌نماید و دکمه بزرگ میزان آب بیشتری را رها سازی می نماید . مخترعین و مهندسین ارشد عالم و کشور ایران برآن شدن تا با ساخت خلاقیت در طرز پمپاژ و تخلیه سرویس بهداشتی ابتکار داشته باشند تا مردمان از وسایل کاربردی تری به کار گیری کنند . درصورتی که از دو دکمه این سیستم یعنی سرویس بهداشتی دو روزگار به طور هم زمان به کار گیری فرمائید , به نوعی از فلاش تانک استفاده می شود که تنها بر روی سرویس های فرنگی اثبات سرامیکی نصب می شود و در دو زمان پیوسته و دو دفعه به فاصله یک سری ثانیه آغاز به تخلیه تانک آب در جهت شستشوی توالت فرنگ انجام می‌دهد . تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی در بهارشیراز مرکز تهران شبانه روزی

مزایا و معایب سیستم دو زمانه توالت های فرنگی

از مزایای این سیستم نسبت به تک دوران می شود به سرعت فراتر تخلیه فضولات و همینطور میزان صدای کمتر و فساد کمتر توالت اشاره نمود البته درمورد معایب می شود به پیچیدگی تعمیر آن نسبت به نوع تک زمان پی موفقیت و همینطور بها آن برای داشتن تجهیزات فوق کمی بیشتر از دیگر تولیدات جانور در بازار است .

فلوتر چیست ؟

یکی قطعات سیستم دوزمانه دستشویی مدل فرنگی که وظیفه انتقال آب و تخلیه تانک ذخیره آب دستشویی سیستم خارجی را بر عهده داراست . فلوتر ها در بازار از کالا های اهل ایران , چینی و اروپایی میباشند که در گزینش مارک و خرید این فرآورده نیازمند اعتنا دوچندان هستیم چرا‌که اجناس بی اصالت و بی کیفیت را شاید به جای کیفیت کارامد به ما بدهند و هزینه ما بعداز یک سری هفته از در بین برود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مدیر IT

Share
Published by
مدیر IT
Tags: تعمیرات توالت فرنگیتوالت فرنگیعیب یابی توالت فرنگیگرفتگی توالت فرنگی

Recent Posts

خدمات لوله بازکنی خیابان آذربایجان تهران

محله آذربایجان تهران از خیابان های قدیمی تهران است که مکان های مهمی مثل بیت مقام معظم رهبری و مجلس…

3 سال ago

راهنمای برطرف کردن مشکلات متداول توالت فرنگی

 امروز استفاده از توالت فرنگی بسیار رایج شده است و تقریباً در اکثر منازل موجود می باشد به خاطر پیچیده…

3 سال ago

روشهای در آوردن موبایل از چاه توالت به همراه فیلم آموزشی

 یکی از اتفاقاتی که به سبب حواس پرتی برای بعضی افراد پیش می آید سقوط موبایل در چاه دستشویی می…

3 سال ago

آشنایی با لوله پلیکا و مشخصات و کارکرد آن به همراه ویدیو آموزشی

‌ لوله پلیکا لوله هایی هستند که برای سیستم لوله کشی فاضلاب از آنها استفاده می شود و عده ای…

3 سال ago

شناسایی کاربردی ترین انواع اتصالات لوله فاضلاب

سیستم لوله فاضلاب از قسمت های مهم زیر ساختی هر بنایی می‌باشد، دانستن مدل های مختلف اتصال لوله فاضلاب برگزیدن…

3 سال ago

طریقه استفاده از محلول لوله بازکنی به همراه نکات ایمنی لازم را بدانید

استفاده از محلول لوله بازکنی روشی است که به دلیل سادگی و درد دسترس بودن بیشتر افراد خانم های خانه…

3 سال ago