تخلیه و لایروبی و حفر چاه,  لوله بازکنی

هشدار های جدی در باره محلول‌ های چاه‌ بازکن و تخلیه چاه های ساختمان ها

به دلایل مختلفی ظرفشویی میگیرد و آب از سینک به کف آشپزخانه و کابینت روان می شود و اولی فکری که به راز ما می‌زند استفاده از محلول های چاه بازکن است .

محلول‌ های چاه‌ بازکن

ولی آیا استفاده از محلول های چاه بازکن کار صحت است ؟ ما در‌این مقاله به‌این سوال جواب می‌دهیم .

به نقل از لیوان جم , او‌لین گام و ساده‌ترین روش برای باز شدن مجرای فاضلاب سینک ظرفشویی , باز کردن شترگلو یا این که به عبارتی سیفون پایین سینک ظرفشویی و شایسته ترین روش برای رفع گرفتگی چاهک کف آشپزخانه استفاده از لوله بازکن خانگی است .

به عبارتی وسیله‌ای که با ساخت مکش , محتویات درون لوله یا این که چاه را با فشار در جهت بیرون ساماندهی می‌نماید و سبب ساز رفع گرفتگی میگردد . براین اساس وجود یکی از این وسیله در خانه اضطراری است .

در صورتی‌که این روش‌ها پاسخ نداد , از مواد و محلول‌های شیمیایی لوله بازکن که دربردارنده ترکیبات اسیدی مایع یا این که جامد میباشند و با حل کردن مواد زاید و لجن به رفع گرفتگی یاری می‌نمایند استفاده فرمائید البته در صورتی‌که گرفتگی به جهت گیر کردن یک جسم دشوار در مجرای فاضلاب باشد , می بایست از طریق فنر پرتاب کردن استفاده فرمایید .

راهنمای استفاده از محلول‌های لوله بازکن
هنگام استفاده از محلول‌های شیمیایی لوله گشوده کن بدین نکات دقت نمایید .

محلول مایع را درون مجرای فاضلاب ریخته , براساس راهبرد نوشته شده روی بسته‌بندی , بعد از گذشت زمان زمان قید شده , آب را گشوده نمائید . باقی ماندن محلول شیمیایی سبب ساز خوردگی لوله‌های فلزی یا این که چه بسا پلاستیکی و باعث پوسیدگی می‌گردد . لوله بازکنی بزرگمهر اصفهان شبانه روزی

در حالتی که محلول لوله بازکن به صورت جامد است , ‌ آن را در مدخل روزنه فاضلاب بریزید و آب را به طور قطره‌ای روی آن گشوده نمائید تا در اثر تماس با آب حل و وارد مجرای فاضلاب شود .

بعداز ریختن محلول های لوله بازکن توانا مراقب باشید بخار متصاعد شده از این مواد به مجرای تنفسی و مخاط دیده شما نفوذ نکند زیرا زیاد جراحت زننده است . هنگام مصرف این مواد با استفاده از ماسک قطور و تعدادی لایه , دهن و بینی‌تان را بپوشانید و در صورت پاشیدن این مواد به باطن چشمتان بسرعت و به دوران ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از باطن به بیرون , چشمتان را با آب بشویید و فورا به پزشک معالج مراجعه‌نمایید .

محلول‌ های لوله باز کن یکسری مدل دارااست ; یک گونه برای رفع گرفتگی ناشی از چربی‌ها و ذرات غذاست و دسته دیگر برای رفع تجمع موی بخصوص در مجرای فاضلاب گرمابه به کار میرود . در فیض به جور محلول لوله بازکن توجه نمایید .

زیرا محلول لوله بازکن یا این که محلول های چاه‌ بازکن در ترکیب با گازهای درون چاه قادر است خطر ساز شود در مصرف آن زیاده روی نکنید .

شایسته ترین روش پیشگیری از گرفتگی مجرای فاضلاب آشپزخانه , قرار دادن توری روی ترک چاه ظرفشویی و خالی کردن تفاله چای و مانده مواد غذایی در سبدهای کوچک مشبک است و مهمترین پیشنهاد این‌که ما‌نده چربی یا این که روغن خوراک را درون مجرای فاضلاب ظرفشویی یا این که چاه کف آشپزخانه نریزید زیرا در حالتی که با آب سرد در تماس باشد , چربی محکم میشود و به دیواره لوله‌ها می‌چسبد و خویش دلیل گرفتگی میگردد . لوله بازکن و تخلیه چاه در سبزه مشهد گرگان شبانه روزی

بر این اصل , مواد چرب را داخل خبرنامه ریخته , در سطل آشغال بیندازید و بعداز اتمام شست‌ و شوی ظروف , پاره ای آب داغ یا این که آب جوش باطن مجرای فاضلاب سینک ظرفشویی و چاهک کف آشپزخانه بریزید .

ولی شایسته ترین کار این است که کار را به کارشناس این کار یعنی کمپانی لوله بازکنی بسپارید تا در گیر ضرر نشوید .

آموزش باز کردن چاه سرویس بهداشتی با محلول شیمیایی چاه بازکن

به حیث میرسد به چنگ آوردن چاه دستشویی در نامطلوب ترین زمان حادثه می افتد . خوشبختانه در خیلی از مورد ها شما میتوانید سوای پرداخت هیچ هزینه ای اختلال گرفتگی چاه و لوله سرویس بهداشتی یا این که سرویس بهداشتی را خودتان حل فرمایید . نقص‌ عمده این گرفتگی های چاه را می‌توانید با به کارگیری از یک … یا این که یک محلول تمیزکننده چاه خانگی که از آب داغ , جوش شیرین و سرکه درست شده , حل نمایید . در گرفتگی های عمیق خیس روشهای مختلف دیگری موجود است . تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه امیدوار است با ارائه این مقاله آموزشی در ۷ نصیب شما دوستان خوب را در حل ایراد تخلیه چاه و لوله بازکنی یاری و امداد کند .

روش ششم : استفاده از یک محلول شیمیایی چاه بازکن کارکشته

۱ – یک محلول شیمیایی چاه بازکن از بازار تنظیم نمائید :

از این‌راه راه‌حل بعنوان یکی پایانی راه‌حل های کار به کارگیری کنید! چون این جور مواد شیمیایی برای بشر ها و دام و طیور زیاد سمی , برای لوله ها خورنده و برای محیط زیست دوچندان زیان آور هستند!

۲ – توجه داشته باشید که چنانچه گرفتگی چاه یا این که لوله شما بوسیله شیئی دشوار که گیر کرده پیش آمده است از این روش استفاده نکنید و سراغ دیگر روش های ذکر شده در خصوصی مقاله ها فراگیری تخلیه چاه و آموزش لوله بازکنی توالت که به وسیله تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه بیان شده بروید .

لوله بازکنی توالت با محلول شیمیایی چاه بازکن

۳ – یه خرده معین از محلول شیمیایی چاه بازکن را به باطن دستشویی یا این که سرویس بهداشتی بریزید :

توجه  فرمایید که اندازه و راهبرد این کار را مطابق آنچه بر روی بسته بندی مندرج شده‌است , انجام دهید . بعد با‌گاز روزنه را بگذارید تا گازهای سمی , فضای اطراف را کثیف نکند . همینطور اطمینان حاصل فرمایید که هواکش محیط روشن باشد تا کار تهویه هوا بخوبی و بسرعت انجام گیرد . همینطور مواظب باشید این مواد شیمیایی با پوست شما تماس پیدا نکند!

در حالتی که ایراد رفع نشد با تخلیه چاه و لوله بازکنی کاوه همراه باشید تا روش هفتم و نهایی روش را در مقاله آن گاه به شما دوستان عزیز معرفی نمائیم . با سپاس از این‌که با ما همراه بودید . لوله بازکنی شهرک قائم شبانه روزی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!