دسته‌بندی نشده

مقایسه سنگ توالت طبی ایرانی با توالت فرنگی

از ابتدا بسیار شنیده ایم که توالت های فرنگی برای افراد بهتر هستند و کسانی که از دردهای عضلانی و مفصلی رنج می برند، خوب است از توالت فرنگی استفاده کنند. اما محصولی به نام سنگ توالت طبی ایرانی از مواردی است که نه تنها برای افراد مضر نیست بلکه در مقابل توالت فرنگی، با ارگونومی بدن متناسب تر است.

یکی از مشکلات توالت فرنگی گرفتگی بیشتر این توالت ها نسبت به توالت ایرانی یا معمولی می باشد. برای رفع این مشکل سایت برچسب برای شما بهترین و ماهرترین لوله بازکن ها را معرفی می کند. شما در هر کجای تهران هستید فقط کافی است نام منطقه خود را جستجو کنید تا به لیست شماره تماس نزدیک ترین لوله های منطقه خود دسترسی پیدا کنید، مثلا لوله بازکنی جنوب تهران، نازی آباد، مولوی و… .

سنگ توالت طبی ایرانی چیست؟

توالت های تخت معمولا باعث فشار در ناحیه زانو و کمر و مچ پا می شوند، لذا همیشه به افراد سفارش می کنند که استفاده از توالت فرنگی می تواند برای بدن مفید تر باشد.
بعد از مدتی سنگ توالت طبی ایرانی ساخته شد که مقداری رو به جلو شیب است و این شیب باعث می شود که تا فشار کمتری بر زانو ها و کمر و مچ پا وارد شود.

فواید سنگ توالت طبی ایرانی

تمام توالت های ایرانی چه طبی و چه معمولی ممکن است دچار گرفتگی شوند. در صورت ایجاد گرفتگی در لوله فاضلاب سریع ترین و ساده ترین راه این است که به لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. برای مراجعه به لوله بازکنی برچسب کافی است که مرورگر تلفن همراه یا رایانه خود را باز کنید و به آدرس https://barchasb.net مراجعه نمایید تا در هر کجای تهران هستید بتوانید از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در نزدیکی منزل خود استفاده کنید.

برتری سنگ توالت طبی ایرانی در برابر توالت فرنگی

یکی از ضعفهایی که توالت های فرنگی در مقابل سنگ توالت طبی ایرانی دارد این است که توالت فرنگی زود به زود دچار گرفتگی می شود.
از دیگر مشکلات توالت فرنگی این است که در توالت فرنگی هنگام نشستن طرز قرار گرفتن بدن طوری می شود که روده ها نمی توانند به صورت کامل خالی شوند، ولی در توالت های تخت یا همان سنگ توالت طبی ایرانی هنگام نشستن روده کاملا در راستای بدن قرار میگیرد و به خوبی خالی می شود و از بیماری های گوارشی جلوگیری می کند.

مزایای سنگ توالت طبی ایرانی نسبت به توالت فرنگی

در هر کجای تهران که باشید، تکنسین های سایت لوله بازکنی برچسب می توانند با استفاده از راه کارهای لوله بازکنی برای توالت طبی ایرانی یا توالت فرنگی گرفتگی لوله های فاضلاب شما را به صورت تضمینی برطرف می کنند. اگر در تهران هستید برای برطرف شدن گرفتگی لول های منزلتان به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از سرویس لوله بازکنی شمال تهران، جنوب، شرق یا مناطق دیگر که در آن هستید استفاده نمایید.

به طورکلی استفاده مداوم و طولانی از توالت های فرنگی می تواند بیماریهای گوارشی جدی را برای شما به همراه بیاورد، لذا سعی کنید با استفاده از سنگ توالت طبی ایرانی و زانو نشین توالت شرایط مناسبی مثل توالت فرنگی را برای خود فراهم آورید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!