روش های برطرف کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی
دسته‌بندی نشده

برطرف کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی

معمولا اکثر افراد این تفکر را دارند که دستمال کاغذی هنگامی که با آب برخورد می کند تیکه تیکه می شود و از بین میرود لذا در بعضی مواقع بعد از استفاده از توالت، دستمال کاغذی خود را درون چاه توالت می اندازند که موجب گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی می شود.

بله شاید باورتان نباشد ولی همین دستمال کاغذی اگر وارد لوله فاضلاب شود می تواند به لوله ها بچسبد و مواد و فضولات را به خود جذب کند و باعث کندی حرکت آب و یا گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی شود.

راه کارهای برطرف کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی

معمولا باز کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی در منزل راه های زیادی معرفی شده که ما در اینجا فقط به تعدادی از آنها اشاره می کنیم ولی اگر می خواهید در مورد موضوع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی بیشتر بدانید کافی است به سایت برچسب مراجعه کنید و مقاله گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی مطالعه نمایید و اطلاعات کافی در این باره کسب کنید.

روش های برطرف کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی

برخی راه های رفع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی عبارت اند از

  • استفاده از آب گرم
  • استفاه ازتلمبه دستی
  • استفاده آب جوش و نمک و جوش شیرین
  • استفاده از آب جوش و سرکه و جوش شیرین
  • استفاده از قلاب
  • استفاده از فنر لوله بازکنی

چگونه از قلاب برای رفع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی استفاده کنیم؟

برای رفع گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی به این روش کافی است که یک آویز لباس فلزی را باز کنیم و به صورت یک سیم مفتول در بیاوریم و سر آن را با انبر دست کج کنیم، البته بهتر است که بر سر آن یک پارچه ببندیم تا به توالت آسیب نزند.
البته این راه برای توالت های فرنگی مناسب تر است ، بعد آن را وارد توالت کرده و گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی را برطرف می کنیم.

البته اگر به هر دلیلی مایل نیستید که خودتان این کار را انجام دهید سایت “برچسب barchasb” می تواند به شما بهترین خدمات لوله بازکنی را در تهران ارائه دهد، و فقط کافی است برای این کار به سایت برچسب مراجعه کنید و نام منطقه محل سکونت خود را جستجو کنید.

باز کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی به وسیله سرکه و جوش شیرین

باز کردن لوله با آبجوش و سرکه و جوش شیرین

برای برطرف کردن گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی می توانید از مقداری سرکه وجوش شیرین و آب داغ استفاده کنید، این روشی است که حتی افرادی که خدمات لوله بازکنی ارائه میدهند از آن استفاده میکنند.
برای این کار کافی است که مقداری جوش شیرین و را وارد لوله کنید و بعد مقداری سرکه بریزید و بعد از گذشت مدتی لوله را با آب داغ بشویید تا گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی کامل بر طرف شود.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!