فنی کارا
اخبار

سایت هایی که محتوای آن ها درباره امور دولتی و آموزشی می باشد

با گسترش استفاده از اینترنت و پیشرفت تکنولوژی وب سایت های ساخته شده‌اند که نیازهای شما را می‌توانند برآورده کنند. برای هر موضوعی که بخواهید کافی است در اینترنت جستجو داشته باشید تا بتوانید وب سایت های مختلفی پیدا کنید که به آن موضوع پرداخته‌اند. همانطور که دامنه سایت ها با یکدیگر متفاوت است، پسوندهای دامنه آنها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. در بعضی موارد پسوند ها نشان دهنده موضوعاتی هستند که در آن وبسایت مورد بحث و بررسی قرار گرفتند در ادامه به بررسی موضوعات وب سایت هایی می پردازیم که پسوند های آنها مربوط به امور دولتی و آموزشی می باشد:
فنی کارا

موضوعات مورد بحث در وب سایت های دولتی و آموزشی

سایت های تشخیص آب و هوای مناطق مختلف در کشور ها، سایت های ارائه دهنده روزنامه های الکترونیکی، سایت هایی که مربوط به امور سازندگی در کشور ها می باشند و… در گروه سایت های دولتی قرار می گیرند. سایت هایی که با عضویت در آنها می توانید یک تیم شوید و یا خودتان تیم بسازید و درباره موضوعات مختلف علمی با هم‌تیمی‌های خود تحقیق نقد و بررسی انجام دهید و از راه دور و با استفاده از فضای مجازی به فعالیت تیمی بپردازید،

سایت های ارائه دهنده مقالات آموزشی و علمی مختلف که این مقالات می توانند رایگان و یا خیره رایگان باشند، سایت های مربوط به دانشگاه ها و موسسه های آموزشی، سایت های مربوط به برخی از کتابخانه های معروف، سایت های ارائه دهنده آموزش های آنلاین به کاربران و… از سری سایت های آموزشی می باشند.

فنی کارا در سایت های آموزشی و دولتی

سایت فنی کارا یکی از سایت های فعال در حوزه خدمات فنی میباشد که افراد فنی کار زیادی در آن عضو هستند و می توانند سرویس های فنی مختلفی مانند کلید سازی تعمیر و عیب یابی وسایل خانگی اجاره داربست جرثقیل و غیره را برای مردم انجام دهند. شما می توانید با مراجعه به سایت فنی کارا و انتخاب سرویس مورد نظر خود لیست افرادی که این سرویس را انجام می دهند مشاهده نمایید و بهترین و نزدیک ترین فنی کار را انتخاب کنید. در ادامه پروفایل فنی کارا را در وب سایت های دولتی و آموزشی را خواهیم دید:

http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=115228

http://ipi.tspu.edu.ru/user/bennie896011/

http://lib.akb.nis.edu.kz/user/bennie896011/ اشتغال زایی در فنی کارا؛ موضوع مطرح شده در سایت الف نیوز

http://ks.jiali.tw/userinfo.php?uid=3249100

http://www.inmethod.com/forum/user/profile/118620.page

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=110984

https://vue-forums.uit.tufts.edu/user/profile/680691.page

 

با رعایت این نکات، دیگر نگران وقوع تصادف و سرقت نباشید

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!