لوله کشی آب و نصب شیرآلات

تعریف فلاش تانک توکار و مزایای استفاده از فلاش تانک های توکار

فلاش تانک های توکار د واقع به عبارتی سیفون های متداول در فضای سرویس های بهداشتی است که همگی ی ما با آنان شناخت داریم . البته در واقع این فلاش تانک ها به طور نهفته پشت دیوار توالت شما قرار میگیرد و به وسیله یک پنل کلید کوچک که روی دیوار نصب می شود امکان در دست گرفتن و هدایت را دارااست .

فلاش تانک توکار برای کدام دستشویی است؟

همانگونه که گفته شد فلاش تانک های توکار برای فضای گرمابه و توالت های کوچک دوچندان مطلوب است . چرا‌که باعث باصرفه سازی فضای توالت و ساخت فضای بیشتر درین بخش می شود . این فلاش تانک ها به دلیل به کار گیری از کلید های تخلیه دو ظرفیته چاره ویژه ای برای ایراد نبود آب هم است پس در مناطقی که مبتلا بحران نبود آب هستند می‌توانید یک راه‌حل کارساز باشد .

مزایای استفاده از فلاش تانک های توکار :

ارتقاء زیبایی دکورا سیون داخلی دستشویی و خزینه
ارتقا فضای دستشویی به دلیل قرار داشتن مخزن فلاش تانک باطن دیوار
سعی بی سر و صدا در اشکال مرغوب و برند های دارای اعتبار به دلیل عایق بودن مخزن و به کار گیری از شناورهای منحصر به فرد
تمیزکاری سهل وآسان و ارتقا بهداشت در محیط توالت
صرفه جویی در مصرف آب به دلیل استعمال از کلیدهای تخلیه دو ظرفیته

آنچه در باره ی فلاش تانک های تو کار بایستی بدانید :

نصب فلاش تانک توکار برای سرویس بهداشتی های شرقی ( ایرانی ) هم شاید .
چارچوب فلزی مستعمل برای دستشویی های فرنگی دیواری ( وال هنگ ) امکان تحمل وزن بالایی را داراست و طبق داده ها داده شده بوسیله شرکتهای آفریننده تا وزن ۴۵۰ کیلوگرم را قادر است متحمل شود .
طول پنل کلیدهای فلاش تانک های توکار تا حدی قابل تهیه و تنظیم است .

صرفه جویی و مصرف با صرفه آب اعم از مزایای فلاش تانک های توکار می‌باشد . دست کم میزان مصرف آب درین جور از فلاش تانک ها ۳ لیتر است .
اکنون برندهای زیادی موجود هست که دو مدل ضخامت ۸ و ۱۲ سانتیمتر می‌باشد را ارائه می‌دهد .
نصب این فلاش تانک ها بوسیله نصابان ماهر مورد تایید فروشندگان , اعم از موقعیت گارانتی این جنس میباشد .

فلاش تانک های تو کار چه طور تعمیر می شوند؟

یک کدام از نگرانی های اشخاصی که مایل به به کارگیری از فلاش تانک های توکار می باشند وخیم شدن و نیاز احتمالی به تعمیرات است . تصور گروهی از این اشخاص این است که در صورت نیاز به تعمیر می بایست کاشی های دیوار توالت خویش را بشکنند تا به توانند آن را تعمیر نمایند . در حالی که تمام دسترسی ها به درون فلاش تانک های توکار از روش پنل کلید آن‌ها انجام می شود و به آسانی می‌توانند سوای تخریب فضای دیوار آنها را تعمیر کنند . اصول اولیه در لوله کشی فاضلاب ساختمان و رعایت کردن ان ها

درین دوران , دیگر داشتن یک سرویس بهداشتی با فلاش تانک معمولی یا این که خارجی مخزن دار , لوله های روکار و … حفظ از یک قبل غیر دیدنی است .

در حالتی‌که در همین لحظه در تامل ساخت تغیرات یا این که نوسازی خزینه و دستشویی کهن خویش می باشید , حتماً به استعمال از فلاش تانک های توکار هم بدون شوخی خیس تصور کنید که‌این فقط به دلیل قابلیت پباده سازی آزادانه نیست و قادر است برای شما مزایای بزرگ بیشتری داشته باشد .
حال اینجانب می‌خواهم به شما جزو مزایا و ابتکار های خلاقانه فلاش تانک های توکار را معرفی کنم .

مخزن توکار یا این که فلاش تانک توکار چیست؟

به لحاظ اینجانب , از اسم نهاده شده برای این مال پیداست که مخزن توکار در شرایط معمولی در محیط قابل رویت نیست که در‌این حالت یا این که در باطن دیوار جاسازی شده‌است یا این که در یک جعبه ( باکس ی شیشه ای یا این که از مواد مقاوم در قبال آب دیگر ) جای دارد .
به صورت کلی از فلاش تانک توکار فقط نصیب امر فلاش که در جمهوری اسلامی ایران کلید گفته می شود . ( در برندهای متعدد به آن کلید , دکمه فلاش , اکتیویتور , فلاش پلیت , … گفته می شود ) به همراه سنگ دستشویی فرنگی یا این که دستشویی زمینی دیده میشود .

درضمن بدین نکته هم اشاره کنم که کلیدهای فلاش تانک ها روز جاری در طرح های متعدد با مواد متعدد مانند پلاستیک سپید , آبکاری مات و کروم , شیشه ای , استیل , آلومینیوم , … یا این که مخلوط هایی از آن ها به جهت ملازمت هر چه بیشتر با پباده سازی داخلی دستشویی شما ساخته می گردند و در بازار قابل عرضه می باشند . مخزن های استاندارد مورد به کارگیری جهت دستشویی فرنگی وال هنگ ( دستشویی خارجی که روی دیوار نصب می شود ) می بایست امکان تحمل بیشتراز ۴۰۰ کیلوگرم وزن را در برهه زمانی ۳۰ دقیقه بعداز نصب و بهره‌برداری داشته باشد , ضمنا بایستی امکان تعمیر و محافظت زیاد سهل و راحت را هم تحت عنوان یکی مؤلفه های با اهمیت داشته باشد که جهت این کار باید از روش روزنه پشت کلید فلاش تانک به راحتی کار کرد .

مزایای فلاش تانک های توکار

در صدر مجدداً بدین نکته اشاره کنم که استعمال از فلاش تانک های توکار یک راه‌حل فراوان خلاقانه و نوآورانه به اکانت می‌آید , البته در عین حالا مزایای دیگری هم موجود است : مقدماتی بر اجرای استاندارد تاسیسات ساختمان

* فضای بیشتر

با اعتنا به این‌که این مخزن در باطن دیوار نصب شده‌است , بخشی از فضای خزینه یا این که خدمت را که مدام به وسیله مخزن یا این که خارجی معمولی اشغال شده بود , آزاد می شود که نیز این دور و اطراف فراوان گران است و درضمن قادر است به شما قابلیت و امکان دکورا سیون راحتی در فضای جان دار را در کف ارائه نماید .

* ترکیبی از هنر , رشته آوری و تداوم

پباده سازی قشنگ در کنار به کارگیری از تکنولوژی های بالا در ساخت قطعات داخلی جهت استفاده طولانی فارغ از فساد با آزمایش های زیاد همراه با ۵ تا ۱۵ سال گارانتی .

* پباده سازی آزادانه

آرشیتکت ها , طراحان داخلی یا این که صاحبان پروژه ها یا این که واحدهای مسکونی و تجاری میتوانند به آسانی از انبوهی از طرح های گوناگون کلید فلاش تانک یا این که سنگ های سرویس بهداشتی وال هنگ با دقت به ذوق وسلیقه , دارایی و همینطور پباده سازی های صورت گرفته دست به انتخابی آزادانه بزنند .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!