لوله بازکنی

روشهای باز کردن راه‌آب ظرفشویی و باز کردن لوله ها با استفاده مواد مختلف

چربی ظروف , خرده ریزهای طعام , خس و خاشاک میوه‌ها , گل و لای صیفیجات و . . . بالاخره کار آبراههٔ سینک ظرفشویی را به گرفتگی می‌کشاند و منجر زحمتتان می گردد . در‌این مواقع برای رفع گرفتگی چه میکنید و از چه وسائلی برای بازکردن چاهک سود میگیرید تا سریع‌تر و آسان‌تر به سود برسید؟

تصویر روشهای باز کردن راه‌آب ظرفشویی

وقتی که علائمی از گرفتگی چاهک سینک ظرفشویی مشاهده کردید قبلی از این که نقص‌ جدی شود کمی آب در حالا جوش باطن چاهک بریزید . این کار باعث میشود بافت چربی‌ها و ذرات فرو رفته باطن چاهک شکسته , سست شوند و همراه با آب از لوله فاضلاب بیرون شوند .

به نقل از استکان جم سرا به گزارش ماهنامه خانه – شایسته ترین رویه برای خودداری یا این که به تعویق پرتاب کردن گرفتگی چاهک ظرفشویی این است که اذن ورود ذرات خوراک و چربی‌ها را به درون چاهک ندهید . برای این کار می‌توان از یک چاه بند و صافی برای تصاحب کردن ذرات خوراک به کار گیری کرد . در عین هم اکنون هیچ‌گاه روغن مستعمل را باطن چاهک سینک نریزید . در صورتی‌که می خواهید ظرفی را که در آن روغن بوده است بشویید , ابتدا ظرف را با دستمال به طور کامل از روغن تمیز نمایید و آن‌گاه آن را بشویید . با این کار مطمئن باشید که لوله‌های ظرفشویی شما خیلی دیر‌تر مبتلا ایراد گرفتگی میگردد .

در‌حالتی که قصد استعمال از لوله بازکن‌های شیمیایی را ندارید , گهگاه یک لوله بازکن دستی خوب تر از هر لوله بازکن شیمیایی دیگری کار می کند .

لوله بازکن دستی

برای تولید چسبندگی بیشتر و قوی‌تر کار کردن چاه بازکن , به دور تا بدور کناره پلاستیکی منتخب را که قرار است به سینک بچسبد , پارافین بمالید . نصیب پلاستیکی لوله بازکن را طوری که آب نتواند به ذیل این کلاهک نفوذ نماید روی چاهک قرار دهید و پاره ای آب در سینک بریزید . گونه چاه بازکن را سفت در سمت زیر فشار دهید . این تکان را قریه توشه انجام دهید . در صورتیکه ضروری بود این کار را گشوده نیز تکرار فرمایید . چاه بازکن را بردارید تا آب باطن سینک با فشار وارد چاهک شود و ذرات باطن لوله را براند . آب داغ را باز فرمائید تا وارد لوله شود و جداره لوله را به طور کامل پاک سازی نماید .

لوله بازکن‌های شیمیایی

لوله بازکن‌های شیمیایی محلول‌های دوچندان موثری است که با ریختن آن در چاهک گرفتگی لوله مضاعف پرسرعت و سهل از فی مابین میرود و مجرای لوله گشوده میشود . در صورتی مدام محلول را باطن چاهک می‌ریزید و آن را به هم اکنون خود‌‌ رها میکنید می بایست بدانید مرتکب نادرست بزرگی میشوید . باقی ماندن محلول شیمیایی بر جداره لوله‌ها منجر پوسیدگی آن می گردد , بدین ترتیب بعداز ریختن محلول در چاهک پس از تعدادی دقیقه تأمل آب را درون چاهک گشوده فرمائید تا آب برای چندین دقیقه وارد لوله شود و محلول را بشوید . بعد از ریختن محلول شیمیایی به باطن چاهک هیچوقت راز خویش را برای دیدن درون چاهک نزدیک آن نکنید , چون گازهای سمی که از محلول متصاعد می گردد , دوچندان زیان آور است . بعضا از محلول‌های چاه بازکن برای از در میان بردن گرفتگی‌های ناشی از چربی و ذرات خوراک مطلوب است و بعضا دیگر برای گرفتگی‌های ناشی از تجمع موی در لوله به کارگیری میشود . پس محلول چاه بازکن قابل قبولی را خریداری فرمائید . لوله بازکنی عباسیه شبانه روزی

روش باز کردن لوله‌ها بدون استفاده از مواد شیمیایی

برای تمامی ی شما اتفاق افتاده است که لوله‌های منزل ی شما در گیر گرفتگی شود . درین مقاله به شما یاد میدهیم چه طور سوای به کارگیری از مواد شیمیایی آنها‌را گشوده نمائید . . . .

در شرایطی‌که دلت میخواد موهات پرپشت باشه , این روش رو آزمون کن!

معرفی یک روش آسوده و گیاهی برای پرپشت کردن موها

به جای رنگ موی برای رفع سفیدی از این روش به کار گیری نمائید

کشف راهکاری که در ۲ دقیقه چروک هایتان را رفع میکند!! + راهکا

در پی راهی برای اجتناب از به کارگیری از مواد به شدت خورنده جهت باز کردن لوله‌ها می‌باشید . فراوان عالی , می توانید کاوش در پایین سینک و همینطور نصیب مواد شیمیایی فروشگاه‌ها را متوقف نمایید , و کافی است که برای جستن مواد ما یحتاج جهت مفتوح کردن لوله‌ها سوای زخم واردکردن به محیط‌زیست , صرفا به کمددیواری آشپزخانه خویش مراجعه‌نمایید .
ما بیشتر زمان ها برای انجام این کار فوراً به سراغ مواد خطرناک می رویم , فارغ از این‌که چه بسا بدانیم شیوه های سلامت خیس و ارگانیک تری برای گشودن لوله‌ها موجود است . بخش اعظمی از اشخاص فقط از این روش برای باز کردن لوله‌ها به کارگیری می‌نمایند و ناچار نیستند از تولیدات خطرناک استعمال نمایند , برای این‌که این روش تقریباً هر توشه عالی کار می نماید . در اینجا روش انجام کار بیان شده شده‌است :

تخلیه چاه شمال تهران

مواد حتمی جهت باز کردن لوله‌ها

۱ . یک باکس جوش‌شیرین

۲ . سرکه

۳ . یک دستمال یا این که کهنه به مقدار کافی بزرگ که روی شکاف فاضلاب در اختیار بگذاریم تا آن را مسدود نماید

۴ . یک کتری پر‌از آب جوش

این‌ها تمامی چیزی است که نیاز دارید . به شما گفته بودیم که‌این یک روش بی آلایش برای گشودن لوله‌ها سوای استعمال از مواد زیان آور است . و اکنون به بخش سرگرم‌کننده می‌رسیم .

نحوه چربی گیر پلی اتیلن چگونه است

 

پروسه باز کردن لوله‌ها

مرحله ۱ . یک دوم ( ½ ) بسته جوش‌شیرین را در سینک خالی نمایید . برای انجام این کار جوش‌شیرین را به طور کم آب استفاده فرمائید و آن را با هیچ‌چیز ترکیب یا این که تر نکنید . صرفا آن را بی واسطه در لوله خالی نمایید .

مرحله ۲ . دستمال یا این که پارچه‌ها را جمع‌آوری کرده و آنها‌را مهیا , کنار دستتان قرار دهید .

مرحله ۳ . پس از ریختن جوش‌شیرین یک دوم ( ½ ) فنجان سرکه درون منش فاضلاب خالی فرمائید . فورا بعداز ریختن سرکه حتماً با دستمال یا این که پارچه روش فاضلاب را ببندید , ترک را کاملاً ببندید تا هیچ‌چیز نتواند گریزو فرار نماید . این کار به‌این خاطر است که برخورد دربین این دو ماده سبب ساز یک ( آتش‌فشان کوچک ( می گردد که می خواهد از رویه فاضلاب بیرون شود – اما شما بایستی آن را آن ذیل نگه‌دارید .

مرحله ۴ . این مخلوط را در لوله برای ۳۰ دقیقه نگه‌دارید و درین زمان یک کتری آب بجوشانید .

مرحله ۵ . بعداز ۳۰ دقیقه پارچه یا این که کهنه را بردارید و به آرامی آب جوش را در لوله‌ خالی نمایید .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!