لوله بازکنی

مشکلات رایج بین مردم و لوله بازکن ها

لوله بازکنی الهیه تهران

بهتر است بدانید که اعتماد کردن به انواع برچسب ها و تبلیغاتی که در گوشه و کنار شهر دیده می شود، منبع مطمئنی برای انجام خدمات لوله بازکنی محسوب نمی شود. توصیه می شود هر زمان که نیاز به خدمات لوله بازکنی داشتید حتما از محل مطمئنی کارشناس لوله بازکن بگیرید چراکه اگر این فرد نتوانست در کار خود مهارت کافی داشته باشد و مشکل گرفتگی لوله حل نشد، بتوانید از طریق یک منبع مطمئن پیگیری های لازم را داشته باشید.

اغلب مردم دو شکایت عمده از خدمات لوله بازکنی و لوله بازکن ها دارند:

  • قیمت لوله بازکنی
  • عدم برطرف کردن گرفتگی لوله بصورت کامل

در مورد قیمت لوله بازکنی برخی افراد عنوان کرده اند که در هنگام تماس با لوله بازکن فرد قبل از انجام کار قیمتی کم داده ولی حین کار و در پایان کار با عنوان برخی دلایل درخواست مبلغ بیشتری برای رفع گرفتگی لوله می کند. مثلا بعضی از افراد سودجو ابتدا از یک فنر خیلی کوتاه استفاده می کنند و چون فنر کوتاه است گرفتگی لوله برطرف نمی شود و به همین دلیل برای استفاده از فنر بزرگ تر درخواست هزینه ی بیشتری می کنند در صورتیکه می توانستند از همان ابتدا از فنر بزرگتری برای باز کردن گرفتگی لوله و چاه استفاده کنند.

مشکلات مردم با قیمتهای مختلف فنر لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی لوله بصورت مکانیزه میدان آزادی تهران شبانه روزی


همچنین برخی از افراد لوله بازکن هنوز هم از انواع محلول های شیمیایی برای بازکردن گرفتگی لوله استفاده می کنند که این موضوع از طرف اتحادیه ممنوع می باشد و افراد لوله بازکن نباید از محلول برای لوله بازکنی استفاده کنند. ولی متاسفانه مردم با عدم اطلاع از این امر مبالغ هنگفتی بابت تعداد محلول هایی که بی رویه به داخل لوله ریخته شده است، پرداخت می کنند.

لذا توصیه می شود حتما قبل از انجام هر گونه خدمات لوله بازکنی اطلاعات کافی از سیستم لوله کشی منزل خود و خدماتی که قرار است ارائه شود، داشته باشید. حتما از جاهای مطمئن و معتبر درخواست لوله بازکن بدهید. از فرد لوله بازکن درخواست کارت شناسایی و فاکتور با سربرگ و مهر معتبر بخواهید.برای مطالب مشابه اینجا کلیک کنید.

منبع:

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!