کولر گازی
تعمیر داکت اسپلیت,  تعمیر کولر,  تعمیر کولر گازی,  سرویس داکت اسپلیت,  سرویس کولر,  سرویس کولر گازی,  سرویس و نگهداری,  نصب داکت اسپلیت,  نصب کولر,  نصب کولر گازی

آشنایی با کولر های گازی پرتابل و معایب این کولر ها

شناخت با کولر های گازی پرتابل و معایب این کولر ها
در مطلب گذشته درخصوص مزایای کولر گازی پرتابل اطلاعاتی ارائه شد و گفتیم که کولر گازی پرتابل سبک , قابل حمل , متناسب برای محفظه های کوچک و با قیمت خوب و . . . میباشد و قرار شد اشخاصی که نیاز به یک دستگاه کولر گازی برای یک محفظه کوچک دارا هستند که بتواند در مواقع اضطراری کار گرمایش را نیز انجام دهد کولر گازی پرتابل بخرند . اما درخصوص معایب کولر گازی پرتابل سخنی به فی مابین نیامد .

نصب کولر های گازی پرتابل و و نیاز اولیه این کولر ها

در شرایطی‌که درخصوص مزایای کولر پرتابل اطلاعاتی نیاز دارید به مطلب مزایای کولر گازی پرتابل مراجعه‌نمایید . در‌این مطلب به اکثر اشتباهات و معایب کولر گازی پرتابل پرداخته خواهد شد .

کولر گازی

نیاز اول کولر گازی های پرتابل معمولا سه چیز است :

محلی برای نصب و یا این که جانمایی

پریز برق مالامال توانی که بتواند دست‌کم ۱۱۵ آمپر برق را سوای افت انرژی تامین نماید . اما در شرایطی‌که از مدل دیرین خیس باشند به ۲۰ آمپر برق نیاز دارا هستند

یک بخش برای خروج و یا این که انتقال هوای گرم به خارج نظیر پنجره و یا این که ترک رو به خارج از محفظه منزل

اکثر معایب کولر گازی پرتابل

در فیض احتمال دارد بتوان او‌لین ایرادات و معایب کولر های گازی پرتابل را همین موردها اسم موفقیت . نیاز به برق ۱۵ ۲۰ آمپر , نیاز به پنجره و یا این که ترک برای تهویه و خروج هوای گرم و اساسی خیس از کلیه فضا گیر بودن و نیاز به فضایی برای تعبیه و یا این که جانمایی کولر گازی . نصاب کولر آبی مشهد

رعایت نکات مهم در هنگام نصب یا جا به جایی کولر های گازی  پرتابل

در هنگام نصب و یا این که جانمایی کولر گازی پرتابل اعتنا بدین سه نکته خیلی اساسی است و در شرایطی‌که هر کدام از این سه در یک محل وجود نداشته باشد عملا قابلیت و امکان جانمایی کولر گازی پرتابل در آن نقطه نخواهد بود . بدین ترتیب گذشته از تعیین کولر گازی پرتابل خوبتر است به مکان نصب آن اعتنا شود تا بعدا فضا گیر و یا این که دست پا گیر نیز نشود .

هرچند این کولر ها را کولر های قابل حمل میدانند اما متاسفانه بعضا از این نوع ها آنقدر وزن دارااست که به راحتی نیز نتوان کلمه و واژه قابل حمل را برای آنان تعیین کرد . از این رو گذشته از خرید کولر خوبتر است چه بسا بدین نکته نیز اعتنا داشته باشید که حقیقتا وزن آن به شکلی باشد که قابل حمل باشد .

زمینه بعدی این است که کولر های گازی پرتابل عملا یک باکس فلزی می باشند که کلیه تشکیلات ما یحتاج خویش را در یک واحد و یا این که ساختار دارا هستند . یعنی کنداسور , کمپرسور و اواپراتور و . . . کلیه در‌این باکس پباده سازی گردیده اند . از این رو صدای دستگاه یا این که کولر گازی پرتابل نسبت به بقیه اشکال کولر های گازی مضاعف خیس است . تعمیر آبگرمکن میرداماد تهران فوری

نصب کولر گازی

هرچند در نوع های تازه خیس عملکرد شده صدای ساخت شده به وسیله کولر گازی در دست گرفتن شود تا از آزار دهنده بودن آن دوری شود و عملا نیز تا حدود متعددی چیره بوده اما گشوده نیز صدای آن اندک وجود ندارد .

یکی‌از دیگر از ایرادات همگانی که اکثری از مشتریان کولر گازی پرتابل را ناراضی کرده این است که‌این کولر ها را عملا برای خنک کردن نا بضاعت میدانند . واقعیت این است که پیش از این نیز در مطلب مزایای کولر گازی پرتابل گفتیم , این مدل کولر برای محفظه های کمتر از ۳۰ متر مطلوب است .

ضمن این که می بایست در حیث داشته باشید که کولر های گازی پرتابل بر دو مدل single hose و dual hose پباده سازی و عرضه میشوند که می بایست برای خنک کنندگی خوبتر مدل dual hose خریداری شود . تعمیر آبگرمکن تهران

انواع کولر های گازی پرتابل و تفاوت بین ان ها

به‌دنبال تفاوت این دو مدل را با نیز چک خوا‌هیم کرد :

کولر های گازی پرتابل از مدل single hose یا این که تک لوله

این مدل کولر ها صرفا یک شیوه برای خارج دادن هوای گرم دارا هستند در فیض هوای ما یحتاج برای کنداسور از هوای اتاق تامین می شود . در فیض هوای درون اتاق از اتاق های همسایه و یا این که از خارج مجدد تامین می شود و زیرا این هوا گرم است خیلی خنک کردن دستگاه به دیده نمی آید .

این مدل کولر های گازی نیز چقدر نیز با توانایی کار نمایند نمی توانند خنک کنندگی نیکی داشته باشند . هم اکنون نقص‌ این وجود ندارد . نقص‌ این جاست که فروشندگان خویش بدین نکته تسلط ندارند . بدین ترتیب سوای اعتنا بدین زمینه کولر های تک لوله را به شما میفروشند و تبلیغ می نمایند .

جذاب خیس اینکه که‌این مدل کولر های گازی پرتابل تک لوله مضاعف مضاعف خیس از مدل دو لوله ای می باشند و صرفا به یک برهان ارزش کمتر نسبت به دو لوله ای .

با اعتنا به این که این کولر ها با شدت و همواره د رحال کار می باشند خیلی زود فرسوده و وخیم میشوند .

کولر های گازی پرتابل از مدل DUAL HOSE یا این که دو لوله

این مدل کولر ها ی پرتابل همان طور که از نامشان استنباط می شود دارنده دو لوله می باشند . اما این دو لوله کار خارج دادن هوای داغ را هر دو انجام نمی دهند . یک کدام از این لوله ها هوای دغ را خارج میدهد و دیگر هوای ما یحتاج کندانسور را تامین می نماید یعنی محل ورود هوا است .

تعمیرکولر گازی

هوا در درون اواپراتور در هم اکنون گردش هوای اتاق است و از خارج خیلی اندک وارد می شود در فیض هوای اتاق خیلی زود خنک می شود و جذاب این که قدمت مضاعف طولانی تری نیز دارا هستند اما کمتر در بازار می باشند .

هم اکنون که با این ایرادات آشنا شدید خوبتر است به ایرادات و معایب کولر گازی از مدل کولر گازی single hose موردها دیگری را نیز بیش تر نمایید :

مصرف انرژی فوق العاده بالا به جهت این که دایم در هم اکنون کار است

فرسوده شدن و استهلاک بالای دستگاه نسبت به اشکال کولر گازی دیگر

کشیدن و وارد کردن گرد و غبار به درون دستگاه و اتاق و در فیض وخیم زود خیس دستگاه

بضاعت و توان خنک کنندگی فوق العاده قلیل و در واقع بی خودی .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!