کولرگازی
تعمیر کولر,  تعمیر کولر گازی,  سرویس کولر گازی,  سرویس و نگهداری,  نصب کولر گازی

تفاوت کولرگازی معمولی با کولر اسپیلت چیست ؟

اگر قصد خرید این دسته كولرها را دارید بایستی ۲ نكته‌ دارای اهمیت را در لحاظ بگیرید ; نخستین اینكه اسپیلت‌ را از هر برندی كه خریداری می‌كنید صد رد صد بایستی زیر مدرک لیسانس یك شركت اهل ایران باشد , این شركت بدون شک بایستی این مارک را حمایت و تایید كند و به قولی ضمانت‌ آن را بر عهده داشته باشد . در غیر این فیس این احتمال موجود هست كه دستگاه اصل نباشد . شواهد بازار نشان می دهد , این احتمال به ۸۰ درصد نیز می رسد به این ترتیب در صورتیکه سراغ اسپیلت‌هایی كه هیچ ضمانت‌نامه‌ای ندارند می روید , قبلی از خرید به‌این فكر كنید كه تا ۸۰درصد احتمال خرید دستگاه تقلبی یا این که به اصطلاح «فیك» جیب شمارا تهدید می‌كند!

انتخاب اسپلیت  كه كار خنك كردن هوا درین دستگاه را به عهده داراست . در واقع كمپرسورها موتور این دستگاه می‌باشند . می توانید با در لحاظ به چنگ آوردن باركدی كه روی این كمپرسورها ثبت‌شده و چك‌كردن اسم شركت و كشور تولیدكننده آن , اصل یا این که فرع بودن آن را تشخیص دهید . متخصص ها بازار می​گویند , برندهای ال‌جی , سامسونگ و نیا با ضمانت‌نامه‌های دارای اعتبار اکثری از بازار را به خودشان اختصاص داده‌اند .

تفاوت کولرگازی معمولی با اسپلیت

کولرگازی

ولی در كنار آن‌ها برندهای برنده دیگری مانند مجیك و ایندزیت را نیز نباید نادیده گرفت كه با ضمانت‌نامه‌های دارای اعتبار خویش سهم گسترده‌ای از بازار اسپیلت‌ها را به خودشان اختصاص داده‌اند و به طور انحصاری كار می‌كنند البته نكته دوم ; این‌که بایستی توجه كنید كه اثاثیه باطن كارتن كامل باشند . باطن باکس اسپیلت‌ها اثاثیه جانبی مثل فیلترهای یدكی , باتری‌های یدكی , كنترل‌ و چه بسا پمپ‌های آب موجود هست البته در بعضی مورد ها چشم شده كه این اثاثیه به‌طور غیر وابسته به فروش می‌رسند .

ا

همان‌طور كه گفتیم اسپیلت‌ها نسل برتر كولرهای گازی می‌باشند به‌طوری‌كه با واردشدن آن‌ها به كشور , فروش كولرهای گازی کم شده . اسپیلت‌ها خیر فقط هوا را با دمای مد نظر شما هماهنگ می‌كنند بلكه رطوبت هوا را نیز به حد استاندارد می رسانند , باكتری‌های اتاق را از در میان می برد و بوسیله فیلتری كه در آن‌ها درنظرگرفته شده , هوا را نیز كاملا تصفیه می‌كنند . همینطور بوسیله ماده‌ای بی‌بو و بی‌رنگی كه از غربال این دستگاه ایجاد و در هوا پخش می شود , میكروب‌های آویزان در هوا را هم می‌كشند و عاقبت اینكه حجم كانال این دستگاه فراوان فراتر از كولرهای گازی است , به نحوی كه شما می توانید با به کار گیری از این دستگاه یك اتاق ۵۰متری را به دمای متعادل برسانید .

میزان مصرف برق اسپلیت ه

نقطه ضعف تبارک كولرهای گازی مصرف بالای برق آنهاست البته این كاستی در اسپیلت‌ها برطرف شده به نحوی كه اسپیلت‌ها به‌دلیل مصرف برق فراوان متعادل‌شان بین خریداران زبانزد شده‌ است . برچسب انرژی طولانی تر این دستگاه‌ها A است و همین یكی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این خنك‌كننده‌های همه‌كاره است . سرویس کولر گازی مشهد

رنگ های محبوب اسپلیت ها

شما برای گزینش رنگ اسپیلت‌ها طولانی تر بایستی به پباده سازی منزل خویش دقت داشته باشید البته رنگ دوست داستنی این اجناس ( شیری ) است . البته رنگ و مدل‌های جدیدی در برندهای گوناگون در بازار چشم می شود , مانند مدل‌های آجری با رنگ‌های چوبی , نقره‌ای و درخشان .

نیز خنك گردید , نیز موزیك گوش كنید! تعمیر آبگرمکن منطقه تهران

اسپیلت​ها غالبا ویژگی‌ها و امكانات جانبی متنوعی دارا‌هستند . برای مثال می توانند دمای گوشه و کنار را هنگامی به خواب می روید كم‌كم بالا بیاورند تا صبح به‌راحتی از تختخواب بلند گردید . فیلترهای گوناگونی دارا‌هستند كه گرد و غبار و باكتری فضا را حذف می‌كنند . به هوا ازن می زنند تا به آن تازگی هوای بعداز باران را بدهد و . . . به صورت كلی از سال ۲۰۱۰ كه فروش این اجناس بالا رفت , برندها برای رقابت با یكدیگر و دوست داستنی شدنشان آپشن‌های جالبی مثل لامپ‌های LED خوشگل كه چه بسا به‌عنوان لامپ خواب نیز می‌‌توان از آن‌ها به کار گیری كرد را هم به اسپیلت‌ها طولانی تر كردند . برخی از این مدل‌ها مانند دسته ۲۷۹۰ LG موزیكال می‌باشند و با به کار گیری از فلش‌مموری‌ها می توانند موزیك پخش كنند .

اسپیلت خوب تر است‌ یا این که كولرگازی؟

نخستین بدانید بعد از آن بخرید تعمیر آبگرمکن ایستاده و تعمیر آبگرمکن دیواری تهران نو شرق تهران

فارغ از داده ها كافی هیچ زمان قصد به خرید این ابر خنك‌كننده‌ها نگیرید شما بایستی با داده ها كامل راهی بازار گردید . اطلاعاتی كه بایستی در رابطه كولر گازی داشته باشید , عبارتند از : پنل ( در كولرهای اسپیلت ) قدرت گرمایش و سرمایش هر پنل , دسته كمپرسور , برق مصرفی بر حسب آمپر , اقتدار مصرفی كل بر حسب وات , بعد ها اسپیلت در اسپیلت‌های پنجره‌ای , وزن خالص خویش دستگاه , مقام انرژی واحد سنجش صدای دستگاه در هنگام كار و . . . .

دقت در انتخاب نوع بی تی بیو اسپلیت ها

برای اندازه‌گیری دستگاه‌های اسپیلت از واحد ( BTU ) بی تی یو به کار گیری می شود . در راستی ترازو سرمادهی کولر با ترازو BTU معلوم می شود . BTU فراتر به معنای معیار سرمادهی طولانی تر در واحد دوران است ( خیر این‌که دمای باد کولر خنک‌تر است بلکه معیار سرمایی که وارد دور و بر می شود طولانی تر خواهد بود ) . مقدار اسپیلت‌ها از ۹۰۰۰BTU استارت شده و تا ۹۶۰۰۰ نیز می رود و استاندارد و پرفروش‌ترین آن‌ها ۱۸۰۰۰ است كه یك مقدار استاندارد و فراوان مطلوب برای یك منزل ۱۰۰ متری است . مقدار ۹۰۰۰ و ۱۲۰۰۰ اضافه برای شركت‌ ها كه فضاهای بزرگ‌تری دارا‌هستند , به کار گیری می شود . در صورتیکه منزل مجلل و بزرگی دارید و می خواهید از ۲ اسپیلت استفاد

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!