تعمیر داکت اسپلیت,  تعمیر کولر,  تعمیر کولر گازی,  سرویس داکت اسپلیت,  سرویس کولر,  سرویس کولر گازی,  نصب داکت اسپلیت,  نصب کولر,  نصب کولر گازی

توضیحی درباره سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه ( سرویس داکت اسپیلت ) در این مقاله

بخاطر این که داکت اسپیلت در محیط خارج و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا قراردارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و آلوده و کثیف شده و باعث کاهش بازده داکت اسپیلت و ارتقا مصرف برق آن میشود لذا جهت خودداری از ارتقاء مصرف برق و آسیب دیدن دستگاه , بهتر است اولِ فصل گرما خدمت سالیانه صورت گیرد .

سرویس داکت اسپلیت

این  شرکت  آموزشهای مایحتاج جهت سرویس سالیانه داکت اسپیلت را بصورت بدون‌پول در سایت خویش قرار داده است که شما دوستان خوب متشخص می توانید با مراجعه به‌این آموزشها , سرویس سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر علتی توانمند به انجام این کار نیستید می توانید با شرکت  تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران کارشناس داکت اسپیلت , این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند . دقت داشته باشید سرویس سالیانه داکت اسپیلت امری حتمی بوده و باعث دوری از مصرف بیشتراز حد برق و هم خرابی زود هنگام میشود . راهنما و آموزش نصب کولر گازی و قسمت های مختلف آن

عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب ( به وسیله تعمیر کاران کارشناس و ماهر )

یک کدام از مهم‌ترین روند تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص صحیح عیب می باشد که سوای داشتن ابزارالات اختصاصی و تخصص و تجربه کافی , نمی‌توان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص اعطا کرد بعداز این که عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات اضطراری نسبت به تعمیر دستگاه انجام می گیرد . در حالتی‌که سطح گذشته ( تشخیص عیب ) به صدق صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود .

شرکت  استفاده از اشخاص مختخصص و زمان چشم تیم ای به طور کامل علم آموزی کرده و ماهر را تشکیل داده تا با استفاده از علم و تخصص خویش بصورت صادقانه در خدمت شما دوستان خوب باشد . مهندسین شرکت بعداز تماس شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به دفتر کار یا این که معاش شما اعزام شده تا بعداز بررسی های ضروری و تشخیص صحیح عیب , گزارشهای ضروری را به شما ارائه میدهند تا درصورت رغبت شما دوستان اقدامات اضطراری جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند .

چرااین شرکت  ؟

منفعت گیری از کارشناس ترین و ماهر ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت

ضمانت تعمیرات و خدمات صورت گرفته به وسیله متخصصین ما

تهیه و تنظیم ساعت کاری با مشتریان نیاز افراد به آموزش و تعمیر کولر گازی وپیشگیری و محافظت آگاهانه از ان

استفاده از قطعات کیفیت بالا و ارجینال

مخارج تعمیراتی منطقی و مطلوب

داشتن حس وظیفه ونیز استعمال از نیروهای وفادار

وقت شناسی و حضور به موقع در محل

انجام خدمات تعمیراتی حدالامکان در محل شما

لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

عزیزان می بایست توجه داشته باشند دستگاه های داکت اسپیلت در مارکها , کیفیت و کشورهای مختلفی ایجاد می گردند اما به دلیل کارکرد مداوم , همگی آنان سوای استثنا نیاز به سرویس دارا هستند تا در فصل گرما در گیر خرابی بی موقع و ارتقاء مصرف برق نشوند . کارشناسان تیم مهندسی آریا تهویه آموزشهای ضروری جهت خدمت سالیانه داکت اسپیلت را درین سایت قرار داده اند که شما می‌توانید با به کار گیری از آموزشهای بیان شده دستگاه داکت اسپیلت را سرویس سالیانه فرمائید .

البته در‌حالتی که قوی به انجام این کار نیستید و می خواهید این کار بصورت به طور کامل تخصصی انجام گیرد می‌توانید با شرکت آریا تهویه تماس گرفته و درخواست خدمت سالیانه کرده تا همیاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند و عملیات سرویس داکت اسپیلت را بصورت ماهر انجام دهند .

با بسط روز افزون سیستمهای سرمایشی و گرمایشی با تکنولوژی تازه , نیاز دیدیم مقاله ای جهت یادگرفتن حفظ داکت اسپیلت و مطالب با اهمیت آن برای شما دوستان عزیز در اختیار بگذاریم امید‌وار‌یم این مطالب مورد تایید شما قرار بگیرد .

نصاب کولر گازی تهران

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا این که اداری – تجاری کاربرد دارا‌هستند بدبن معنا که به جای به کارگیری از رادیاتور و کولر گازی , تمامی آن ها در یک سیستم انباشته شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین می‌نمایند . سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی کار مینماید و نسبتاً مصرف برق بالایی دارااست چون در صورتیکه بخواهیم صرفا یک اتاق را خنک کنیم گشوده بدون چاره هستیم کل دستگاه را روشن کرده و همگی واحد خنک شود ولی سیستم گرمایش داکت اسپیلت به وسیله آب گرم موتورخانه و یا این که پکیج کار می کند و مصرف برق خیلی پایینی داراست یعنی در فصل‌زمستان جهت گرمایش محیط , مصرف برق ناچیزی دارااست .

کویل آب گرم داکت اسپیلت را مشاهده میفرمایید که در یک سمت یونیت داخلی نصب شده و آب گرم به وسیله شیلنک ها از یک طرف وارد کویل شده و از سمت دیگر بیرون میشود زمانی رشته داکت اسپیلت در اکنون کار کردن است باد ایجاد شده به پره های کویل آب گرم برخورد کرده و گرما را وارد محیط می‌نماید . واجب بذکر است آب گرم مایحتاج داکت اسپیلت بوسیله پکیج و یا این که موتورخانه تامین میشود .

ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها نیز مثل دستگاه های کولر گازی به جهت آلوده و کثیف شدن کویل آبگرم و اوپراتور و هم کم شدن گاز سالانه می بایست بازدید و سرویس شوند . سرویس داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه منجر پرهیز از خراب شدن داکت اسپلیت شده , مصرف برق تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده و سرما دهی داکت اسپلیت مضاعف میشود .

در تحت چهره ای از کنترل دیواری یک مثال از داکت اسپیلت را مشاهده میفرمایید .

در‌این قسمت می‌خواهیم درباره‌ی کنترل دیواری داکت اسپیلت مطالب و آموزشهایی سرویس شما پهنا کنیم . ایجاد کنندگان دستگاه داکت اسپیلت تجهیزات متنوعی روی دستگاه نهاده اند که هر یک از آنان به نوبت خویش کاربردهایی برای ما دارا‌هستند و به کارگیری به موقع از این تجهیزات خالی از لطف نیست ولی به چشم میخورد خیلی از مردمان از روش به کار گیری این آپشنها و کنترل دیواری داکت اسپیلت داده ها کافی ندارند و نمیتوانند از تمام تجهیزات دستگاه داکت اسپیلت سود ضروری را ببرند لذا آموزشهایی در‌این وبسایت برای شما دوستان نهاده ایم که امید‌وار‌یم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!