تخلیه و لایروبی و حفر چاه,  لوله بازکنی

بعد از تخلیه چاه لایروبی آسان چاه و لوله های فاضلاب تان را خودتان انجام دهید

سیستم غیرمناسب دفع فاضلاب شهری , دردسر های متعددی را برای اشخاص متفاوت با خویش به همراه داشته است .

لایروبی و کف تراشی چاه

در مرزوبوم ما برای دفع فاضلاب از چاه های مخزنی به کار گیری می شود و همان گونه که از نام این چاه ها بر میاید , قابلیت و امکان لبریز شدن آن‌ها بعداز چندین سال استفاده موجود هست , ولی در بعضی مورد ها شاهد این هستیم که بعد از تخلیه چاه طولی نمی کشد که مجدد چاه پر می شود! نقص‌ از کجاست؟ چاه بدون نقص تخلیه نشده؟؟ چاه بعداز تخلیه , لایروبی نشده است؟ از لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب دور اندیشی دارید؟ لوله بازکنی و تخلیه چاه در منطقه تهران

چرا چاه بعد از تخلیه , در حین کمتری پر می شود؟؟

زمانی فاضلاب به درون چاه می ریزد , چاه انباره ای از فاضلاب می شود و افزون بر آن مواد گوناگون در دیواره ها و کف چاه نفوذ می نمایند به همین دلیل بعداز سال‌ها به کارگیری از چاه فاضلاب ساختمان دیگر نفوذپذیری خویش را از دست داده و همت گذشته را نداشته و نیاز به ترمیم و تجدید بنا داراست . ولی کالا خاک صرفا عامل لبریز شدن چاه نیست و عوارض دیگری هم داراست . یکی دیگر از عوارض لبریز شدن چاه ته نشین شدن لایه ای از مواد ضاید در کف و دیواره چاه است که سبب ساز عدم جذب آب به وسیله زمین میشود .

این لایه که تشکیل‌شده از مواد دفعی , صابون , گیسو و دیگر مواد ضاید است از روش لوله های فاضلاب به باطن چاه وارداتی و در کف آن ته نشین میشود یا این که در دیواره آن رسوب می نماید . در شرایطی‌که این رخداد بیافتد بایستی آب داخل چاه را تخلیه کرد و مواد ته نشین شده را از داخل آن بیرون کرد این لایه ضد آب کلیه بدنه ی شبکه چاه را می پوشاند و منجر عدم نفوذ آب در چاه می شود . ولی راه‌حل چیست؟؟ حفر چاه فاضلاب نو؟

لایروبی و کف تراشی چاه بعد از تخلیه چاه

بعد از تخلیه چاه , جهت ترمیم و نوسازی اصطلاحا چاه مرده را زنده کنیم , بایستی مواد چسبیده به دیواره چاه را از در بین ببریم . که درپی روش انجام لایروبی و کف تراشی را توضیح می‌دهیم .

لایروبی و کف تراشی چاه به چه شکل انجام می شود؟

چاه به‌این صورت است که بعد از تخلیه چاه شخصی وارد چاه شده و رسوب های دیواره و کف را می تراشد و آنان‌را از درون چاه بیرون می نماید . بعداز لایروبی چاه و کف تراشی آن و همینطور لجن کشی , چاه مثل روز اولیه خواهد بود .

لایروبی و کف تراشی کار هر آدمی نبوده و نیاز به مهارت خاصی داراست و شما می بایست برای این کار از اشخاصی یاری بگیرید که در قضیه لایروبی و کف تراشی چاه فاضلاب تخصص واجب و کافی را داشته باشد تا بتواند با ایمنی بی نقص چاه شمارا لایروبی و کف تراشی نماید .
خودتان به آسانی چاه و لوله های فاضلاب تان را لایروبی نمایید لوله کش در منطقه تهران شبانه روزی

بارها مشاهده نموده اید که از سینک ظرفشویی آشپزخانه تان بوی بد فاضلاب به مشام میآید بویی مشابه تخم مرغ گندیده یا این که جنازه حیوان ; و یا این که چه بسا از دستشوییها و خزینه و درب چاههای تراس یا این که زیرزمین منزل این بوی مشمئزکننده به مشام می رسد .

برای برطرف کردن آن آیا شیوه حلی وجود دارد؟ آیا نیاز به کارشناس لایروبی میباشد؟ و درآخر آیا بدون استفاده از مواد شیمیایی میتوان این بوی بد فاضلاب را برطرف کرد؟

گاز فاضلاب

ما به شما می‌گوییم جواب کلیه سوال ها فوق مثبت بوده و راه و روش حلهایی را که ما به شما خوا هیم ذکر کرد فارغ از نیاز به کارشناس و بدون لایروبی تخصصی و با کمترین علم و دستکم امکانات که معمولا در کلیه خانهها یافت میشود , ایراد بوی بد چاه فاضلاب برطرف خواهد شد .

دلیل بوی بد فاضلاب

در ابتدا می بایست بگوییم که بوی بد فاضلاب به دلیل نشت گازهای بد بو و سمی از داخل چاههای فاضلاب به محوطه منزل می باشد .

چاههای فاضلاب معمولا به جهت مواد مصرفی و شیمیایی تجمیع شده در آن , ساخت گازهای سمی مینماید که اصطلاحا به آن ها گاز فاضلاب می گویند . این گازها سازه به مواد ترکیبی داخل چاه فاضلاب می‌تواند غلظت و سکو خفگی مختلفی داشته باشد .

سیفون لوله فاضلاب

سیفون نامناسب

اما از جمله عارضه ها این‌که این بو چه گونه به بیرون از چاه فاضلاب و به محوطه داخلی منزل نشت می کند می تواند استاندارد کمبود نصب لوله های فاضلاب باشد ; به این معناکه شترگلو یا این که سیفون قرارگرفته در ظرفشویی یا این که سرویس بهداشتی یا حمام , استاندارد نبوده و خلأ برای نشت گاز در آن موجود هست . بهمین عامل در هنگام نصب سیفون می بایست دقت نمود که سیفون خریداری شده به نحوی پباده سازی شده باشد که گلوی آن بطورکامل از آب لبریز شود و درزی برای نشت گاز وجود نداشته باشد . لوله بازکنی شهرک لاله شبانه روزی

رویکرد حلهای لایروبی فاضلاب و رفع بوی بد فاضلاب

در پی یک سری راه‌حل بی آلایش و با استفاده از مواد غیر شیمیایی برای برطرف کردن این عطر و لایروبی چاه از گازهای سمی به شما یاد خوا هیم اعطا کرد .

اولی چاره به کار گیری از آبلیمو و جوش شیرین , هردو به اندازه یک واحداندازه گیری می‌باشد . این دو را در یک کاسه ریخته و نیز بزنید و آن گاه آن را بدرون لوله فاضلاب بریزید بعد از مدتی کوتاه شیر آب سرد را باز کرده و اجازه دهید تا مقداری آب باطن چاه سرازیر شود . این کار را می‌توانید چند دفعه تکرار نمایید .

راه‌حل دیگر استفاده از محلول نمک و جوش شیرین داخل یک کاسه آب جوش می‌باشد . بعداز نیز میل کردن , محلول را داخل چاه بریزید . این محلول یک کدام از شایسته ترین ترکیبات برای ازبین بردن بوی بد فاضلاب می باشد و درعین هم اکنون بوی مطبوعی هم برای آدم داراست .

یک چاره دیگر هم استفاده از سرکه و جوش شیرین هست که می توانید این محلول را بدرون فاضلاب بریزید تا بوی بد آن برطرف شود .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!